Pregled bibliografske jedinice broj: 811566
Održavanje odnosa s klijentima putem Interneta u djelatnosti turizma
Održavanje odnosa s klijentima putem Interneta u djelatnosti turizma // Zbornik znanstveno-stručnog skupa "Organizacija i tehnologija održavanja OTO 2016" / Zlatko Lacković, Milan Ivanović, Hrvoje Glavaš, Igor Sušenka, Ivana Šandrk Nukić, Berislav Andrlić (ur.).
Osijek: Društvo održavatelja Osijek, 2016. str. 161-169 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 811566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Održavanje odnosa s klijentima putem Interneta u
djelatnosti turizma
(Maintaining relationships with clients via
Internet in tourism)
Autori
Andrlić, Berislav ; Devčić, Anton ; Samardžija, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik znanstveno-stručnog skupa "Organizacija i tehnologija održavanja OTO 2016"
/ Zlatko Lacković, Milan Ivanović, Hrvoje Glavaš, Igor Sušenka, Ivana Šandrk Nukić, Berislav Andrlić - Osijek : Društvo održavatelja Osijek, 2016, 161-169
ISBN
978-953-7973-13-1
Skup
"Organizacija i tehnologija održavanja OTO 2016"
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 22.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
turizam ; održavanje ; Internet ; komunikacija
(tourism ; maintenance ; Internet ; communication)
Sažetak
U današnjim tržišnim okolnostima promatranje turista kao jedinstvene skupine može štetiti tržišnom uspjehu. Budući da oni, zahvaljujući svojim široko izdiferenciranim potrebama i motivima, nisu homogeni, već naprotiv, heterogeni, potrebno je primijeniti segmentaciju tržišta te koristi personalizaciju poruka putem Interneta. Njome se osmišljavaju i primjenjuju različiti komunikacijski programi kojima se namjeravaju podmirivati istovjetne potrebe i želje različitih segmenata turista. Poduzeća iz svih grana djelatnosti, pa tako i iz djelatnosti turizma, koriste Internet tehnike u svom strateškom marketinškom planiranju i upravljanju ljudskim resursima. U radu će biti dat prikaz osnovnih tehnika na osnovu kojih se provodi održavanje odnosa s klijentima putem Interneta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko gospodarsko učilište, Križevci,
Veleučilište u Požegi