Pregled bibliografske jedinice broj: 811436
Iskustva u primjeni pokazatelja uspješnosti visokih učilišta izabranih zemalja
Iskustva u primjeni pokazatelja uspješnosti visokih učilišta izabranih zemalja // Tim4pin magazin, 4/2015 (2015), 111-119 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 811436 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustva u primjeni pokazatelja uspješnosti visokih učilišta izabranih zemalja
(Experience in the application of performance indicators of higher education institutions in selected countries)
Autori
Budimir, Verica
Izvornik
Tim4pin magazin (1848-7610) 4/2015
(2015);
111-119
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Pokazatelji uspješnosti ; visoka učilišta ; Engleska ; Australija ; Kanada
(Performance indicators ; higher education ; England ; Australia ; Canada)
Sažetak
Pokazatelji uspješnosti često se primjenjuju kao alat za mjerenje i vrednovanje uspješnosti visokih učilišta. U razvijenim sustavima visokog obrazovanja, kao što su Australija, Kanada i Velika Britanija primjena pokazatelja uspješnosti započela je još 80tih godina prošlog stoljeća. Iskustva navedenih zemalja pokazuju kako je primjena pokazatelja uspješnosti u sustavu visokog obrazovanja višestruka. Pokazatelji uspješnosti imaju važnu ulogu u razvoju sustava osiguravanja kvalitete, strateškom upravljanju, učinkovitom financiranju, međusobnom uspoređivanju te internacionalizaciji visokih učilišta. U navedenim sustavima, osim što visoka učilišta razvijaju pokazatelje uspješnosti, razvijeni su i sektorski pokazatelji na razini sustava visokog obrazovanja u cjelini. Sektorski pokazatelji značajan su poticaj za izradu pokazatelja na razini institucija te su važan alat u praćenju kvalitete i vanjskom vrednovanju visokog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija