Pregled bibliografske jedinice broj: 811428
Pokazatelji uspješnosti za praćenje kvalitete visokih učilišta u Hrvatskoj
Pokazatelji uspješnosti za praćenje kvalitete visokih učilišta u Hrvatskoj // Tim4pin magazin, 3 (2015), 84-92 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 811428 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pokazatelji uspješnosti za praćenje kvalitete visokih učilišta u Hrvatskoj
(Performance indicators for quality monitoring of higher education in Croatia)
Autori
Budimir, Verica
Izvornik
Tim4pin magazin (1848-7610) 3
(2015);
84-92
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
pokazatelji uspješnosti ; kvaliteta ; visoko obrazovanje ; Hrvatska
(performance indicators ; quality ; higher education ; Croatia)
Sažetak
Pokazatelji uspješnosti imaju značajnu ulogu u praćenju kvalitete visokih učilišta promatrano kroz prizmu strateškog upravljanja i programskog financiranja visokog obrazovanja. Analize mjerenja uspješnosti razvijenih sustava visokog obrazovanja, kao što su sustavi Velike Britanije, Australije i Kanade ukazuju na važnost razvoja institucijskih i sektorskih pokazatelja u funkciji praćenja kvalitete, strateškog upravljanja i učinkovitog financiranja. Potrebu mjerenja i praćenja uspješnosti visokim učilištima u Hrvatskoj nameću Europski standardi i smjernice za osiguravanje kvalitete u Europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG), programsko financiranje visokog obrazovanja, postupci vanjskog vrednovanja kvalitete institucija. No, potreba definiranja ključnih pokazatelja uspješnosti potaknuta je i zahtjevima za učinkovitim i strateškim upravljanjem poslovanjem institucija, kvalitetnim odlučivanjem, natjecanjem i uspoređivanjem visokih učilišta na domaćem i međunarodnom tržištu visokog obrazovanja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija