Pregled bibliografske jedinice broj: 811322
Premijske trgovačke marke na hrvatskom maloprodajnom tržištu
Premijske trgovačke marke na hrvatskom maloprodajnom tržištu // 14. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Računovodstvo i menadžment / Jurić, Đ (ur.).
Zagreb, 2013. str. 37-44 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 811322 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Premijske trgovačke marke na hrvatskom maloprodajnom tržištu
(Premium private label market in the Republic of Croatia)
Autori
Vojvodić, Katija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
ISBN
978-953-7828-05-9
Skup
14. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Računovodstvo i menadžment
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.06.2013. - 14.06.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
premijske trgovačke marke; maloprodavači; Hrvatska
(premium private labels; retailers; Croatia)
Sažetak
Suvremeno maloprodajno poslovanje usmjerava istraživačke interese na suradnju maloprodavača i proizvođača, posebice kroz razvoj i tržišno pozicioniranje trgovačkih (privatnih) maraka. Za razliku od tradicionalnih trgovačkih maraka, maloprodavači aktivno sudjeluju u oblikovanju proizvoda premijskih trgovačkih maraka, njihovom dizajnu, razvoju, marketingu i upravljanju. U tom smislu, premijske trgovačke marke odražavaju napore maloprodavača i njihovu orijentaciju na elemente marketinškog miksa kojima će se postići razlikovanje proizvoda tih maraka od tradicionalnih trgovačkih i proizvođačkih maraka. Temeljni je cilj ovog rada istražiti ulogu premijskih trgovačkih maraka u suvremenom maloprodajnom poslovanju i njihovu pojavu na hrvatskom maloprodajnom tržištu te načine njihovog diferenciranja u odnosu na proizvođačke i tradicionalne trgovačke marke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija