Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 811322

Premijske trgovačke marke na hrvatskom maloprodajnom tržištu


Vojvodić, Katija
Premijske trgovačke marke na hrvatskom maloprodajnom tržištu // 14. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Računovodstvo i menadžment / Jurić, Đ (ur.).
Zagreb, 2013. str. 37-44 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 811322 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Premijske trgovačke marke na hrvatskom maloprodajnom tržištu
(Premium private label market in the Republic of Croatia)

Autori
Vojvodić, Katija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

ISBN
978-953-7828-05-9

Skup
14. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Računovodstvo i menadžment

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.06.2013. - 14.06.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
premijske trgovačke marke; maloprodavači; Hrvatska
(premium private labels; retailers; Croatia)

Sažetak
Suvremeno maloprodajno poslovanje usmjerava istraživačke interese na suradnju maloprodavača i proizvođača, posebice kroz razvoj i tržišno pozicioniranje trgovačkih (privatnih) maraka. Za razliku od tradicionalnih trgovačkih maraka, maloprodavači aktivno sudjeluju u oblikovanju proizvoda premijskih trgovačkih maraka, njihovom dizajnu, razvoju, marketingu i upravljanju. U tom smislu, premijske trgovačke marke odražavaju napore maloprodavača i njihovu orijentaciju na elemente marketinškog miksa kojima će se postići razlikovanje proizvoda tih maraka od tradicionalnih trgovačkih i proizvođačkih maraka. Temeljni je cilj ovog rada istražiti ulogu premijskih trgovačkih maraka u suvremenom maloprodajnom poslovanju i njihovu pojavu na hrvatskom maloprodajnom tržištu te načine njihovog diferenciranja u odnosu na proizvođačke i tradicionalne trgovačke marke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Katija Vojvodić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vojvodić, Katija
Premijske trgovačke marke na hrvatskom maloprodajnom tržištu // 14. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Računovodstvo i menadžment / Jurić, Đ (ur.).
Zagreb, 2013. str. 37-44 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Vojvodić, K. (2013) Premijske trgovačke marke na hrvatskom maloprodajnom tržištu. U: Jurić, Đ. (ur.)14. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Računovodstvo i menadžment.
@article{article, author = {Vojvodi\'{c}, Katija}, editor = {Juri\'{c}, \DJ.}, year = {2013}, pages = {37-44}, keywords = {premijske trgova\v{c}ke marke, maloprodava\v{c}i, Hrvatska}, isbn = {978-953-7828-05-9}, title = {Premijske trgova\v{c}ke marke na hrvatskom maloprodajnom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {premijske trgova\v{c}ke marke, maloprodava\v{c}i, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vojvodi\'{c}, Katija}, editor = {Juri\'{c}, \DJ.}, year = {2013}, pages = {37-44}, keywords = {premium private labels, retailers, Croatia}, isbn = {978-953-7828-05-9}, title = {Premium private label market in the Republic of Croatia}, keyword = {premium private labels, retailers, Croatia}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font