Pregled bibliografske jedinice broj: 811300
Diferenciranje maloprodavača putem premijskih trgovačkih maraka
Diferenciranje maloprodavača putem premijskih trgovačkih maraka // Praktični menadžment, 4 (2013), 1; 27-32 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 811300 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Diferenciranje maloprodavača putem premijskih trgovačkih maraka
(Differentiation among retailers through premium private labels)
Autori
Vojvodić, Katija ; Nižić, Mirko
Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) 4
(2013), 1;
27-32
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
trgovačke marke; premijske trgovačke marke; upravljanje premijskim trgovačkim markama
(private labels; premium private labels; managing premium private labels)
Sažetak
Problematika trgovačkih (privatnih) maraka zaokuplja znatnu pozornost brojnih istraživača u znanstvenim i stručnim časopisima. Temeljni je cilj ovoga rada istražiti ulogu i važnost premijskih trgovačkih maraka u dinamičnom maloprodajnom okruženju. U tom se kontekstu naglasak stavlja na razvoj trgovačkih maraka i njihovo evoluiranje od proizvoda niže cijene i kvalitete do proizvoda koji se cijenom i kvalitetom postupno izjednačavaju s proizvodima proizvođačkim maraka. Uvođenjem premijskih trgovačkih maraka maloprodavači ih primarno nastoje diferencirati u odnosu na ostale proizvođačke i tradicionalne trgovačke marke. U tom se smislu maloprodavači aktivno uključuju u razvoj proizvoda, istraživanje tržišta, dizajn, pakiranje i oglašavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija