Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 811300

Diferenciranje maloprodavača putem premijskih trgovačkih maraka


Vojvodić, Katija; Nižić, Mirko
Diferenciranje maloprodavača putem premijskih trgovačkih maraka // Praktični menadžment, 4 (2013), 1; 27-32 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 811300 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Diferenciranje maloprodavača putem premijskih trgovačkih maraka
(Differentiation among retailers through premium private labels)

Autori
Vojvodić, Katija ; Nižić, Mirko

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) 4 (2013), 1; 27-32

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
trgovačke marke; premijske trgovačke marke; upravljanje premijskim trgovačkim markama
(private labels; premium private labels; managing premium private labels)

Sažetak
Problematika trgovačkih (privatnih) maraka zaokuplja znatnu pozornost brojnih istraživača u znanstvenim i stručnim časopisima. Temeljni je cilj ovoga rada istražiti ulogu i važnost premijskih trgovačkih maraka u dinamičnom maloprodajnom okruženju. U tom se kontekstu naglasak stavlja na razvoj trgovačkih maraka i njihovo evoluiranje od proizvoda niže cijene i kvalitete do proizvoda koji se cijenom i kvalitetom postupno izjednačavaju s proizvodima proizvođačkim maraka. Uvođenjem premijskih trgovačkih maraka maloprodavači ih primarno nastoje diferencirati u odnosu na ostale proizvođačke i tradicionalne trgovačke marke. U tom se smislu maloprodavači aktivno uključuju u razvoj proizvoda, istraživanje tržišta, dizajn, pakiranje i oglašavanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Katija Vojvodić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vojvodić, Katija; Nižić, Mirko
Diferenciranje maloprodavača putem premijskih trgovačkih maraka // Praktični menadžment, 4 (2013), 1; 27-32 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Vojvodić, K. & Nižić, M. (2013) Diferenciranje maloprodavača putem premijskih trgovačkih maraka. Praktični menadžment, 4 (1), 27-32.
@article{article, author = {Vojvodi\'{c}, Katija and Ni\v{z}i\'{c}, Mirko}, year = {2013}, pages = {27-32}, keywords = {trgova\v{c}ke marke, premijske trgova\v{c}ke marke, upravljanje premijskim trgova\v{c}kim markama}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {4}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {Diferenciranje maloprodava\v{c}a putem premijskih trgova\v{c}kih maraka}, keyword = {trgova\v{c}ke marke, premijske trgova\v{c}ke marke, upravljanje premijskim trgova\v{c}kim markama} }
@article{article, author = {Vojvodi\'{c}, Katija and Ni\v{z}i\'{c}, Mirko}, year = {2013}, pages = {27-32}, keywords = {private labels, premium private labels, managing premium private labels}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {4}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {Differentiation among retailers through premium private labels}, keyword = {private labels, premium private labels, managing premium private labels} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font