Pregled bibliografske jedinice broj: 811295
Online kupovni obrasci generacije Y
Online kupovni obrasci generacije Y // Market-Tržište, 27 (2015), 2; 171-188 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 811295 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online kupovni obrasci generacije Y
(Generation Y Online Buying Patterns)
Autori
Vojvodić, Katija ; Matić, Matea
Izvornik
Market-Tržište (0353-4790) 27
(2015), 2;
171-188
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
online kupovno ponašanje; kupovni obrasci; elektronička maloprodaja; generacija Y
(online buying behavior; buying patterns; electronic retailing; generation Y)
Sažetak
Prednosti elektroničke maloprodaje mogu rezultirati i nekontroliranom kupovinom online potrošača, odnosno njihovim ekstremnim kupovnim ponašanjem. Temeljni je cilj ovoga rada istražiti i determinirati kupovne obrasce online potrošača generacije Y kako bi se na temelju obilježja u online kupovini ispitalo postojanje različitih modaliteta ponašanja. Isto tako, cilj je rada utvrditi povezanost izdvojenih faktora s kupovnom namjerom online potrošača generacije Y. Empirijsko istraživanje provedeno je na uzorku od 515 potrošača na području Dubrovačko- neretvanske županije. Rezultati istraživanja dobiveni faktorskom analizom upućuju na to da online potrošači generacije Y kupuju na temelju tri izdvojena faktora, tj. kompulzivnosti, impulzivnosti te funkcionalnosti. Analizom varijance utvrđene su razlike u izdvojenim faktorima s obzirom na obilježja u online kupovini potrošača generacije Y. Isto tako, rezultati korelacijske analize pokazuju statistički značajnu povezanost izdvojenih faktora i kupovne namjere u online potrošača generacije Y.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- SCOPUS
- EBSCO Publishing
- ProQuest