Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 811295

Online kupovni obrasci generacije Y


Vojvodić, Katija; Matić, Matea
Online kupovni obrasci generacije Y // Market-Tržište, 27 (2015), 2; 171-188 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 811295 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Online kupovni obrasci generacije Y
(Generation Y Online Buying Patterns)

Autori
Vojvodić, Katija ; Matić, Matea

Izvornik
Market-Tržište (0353-4790) 27 (2015), 2; 171-188

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
online kupovno ponašanje; kupovni obrasci; elektronička maloprodaja; generacija Y
(online buying behavior; buying patterns; electronic retailing; generation Y)

Sažetak
Prednosti elektroničke maloprodaje mogu rezultirati i nekontroliranom kupovinom online potrošača, odnosno njihovim ekstremnim kupovnim ponašanjem. Temeljni je cilj ovoga rada istražiti i determinirati kupovne obrasce online potrošača generacije Y kako bi se na temelju obilježja u online kupovini ispitalo postojanje različitih modaliteta ponašanja. Isto tako, cilj je rada utvrditi povezanost izdvojenih faktora s kupovnom namjerom online potrošača generacije Y. Empirijsko istraživanje provedeno je na uzorku od 515 potrošača na području Dubrovačko- neretvanske županije. Rezultati istraživanja dobiveni faktorskom analizom upućuju na to da online potrošači generacije Y kupuju na temelju tri izdvojena faktora, tj. kompulzivnosti, impulzivnosti te funkcionalnosti. Analizom varijance utvrđene su razlike u izdvojenim faktorima s obzirom na obilježja u online kupovini potrošača generacije Y. Isto tako, rezultati korelacijske analize pokazuju statistički značajnu povezanost izdvojenih faktora i kupovne namjere u online potrošača generacije Y.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Katija Vojvodić (autor)

Avatar Url Matea Matić Šošić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vojvodić, Katija; Matić, Matea
Online kupovni obrasci generacije Y // Market-Tržište, 27 (2015), 2; 171-188 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Vojvodić, K. & Matić, M. (2015) Online kupovni obrasci generacije Y. Market-Tržište, 27 (2), 171-188.
@article{article, author = {Vojvodi\'{c}, Katija and Mati\'{c}, Matea}, year = {2015}, pages = {171-188}, keywords = {online kupovno pona\v{s}anje, kupovni obrasci, elektroni\v{c}ka maloprodaja, generacija Y}, journal = {Market-Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {27}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Online kupovni obrasci generacije Y}, keyword = {online kupovno pona\v{s}anje, kupovni obrasci, elektroni\v{c}ka maloprodaja, generacija Y} }
@article{article, author = {Vojvodi\'{c}, Katija and Mati\'{c}, Matea}, year = {2015}, pages = {171-188}, keywords = {online buying behavior, buying patterns, electronic retailing, generation Y}, journal = {Market-Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {27}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Generation Y Online Buying Patterns}, keyword = {online buying behavior, buying patterns, electronic retailing, generation Y} }

Časopis indeksira:


  • Scopus
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • SCOPUS
  • EBSCO Publishing
  • ProQuest





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font