Pregled bibliografske jedinice broj: 811173
Stjecanje i razvijanje kompetencija odgojitelja u inicijalnom obrazovanju
Stjecanje i razvijanje kompetencija odgojitelja u inicijalnom obrazovanju // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.).
Medulin : Pula: Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 155-172
CROSBI ID: 811173 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stjecanje i razvijanje kompetencija odgojitelja u inicijalnom obrazovanju
(The Acquisition and Development of Kindergarten Teachers' Competencies in the Pre-service training)
Autori
Diković, Marina ; Tatković, Sanja ; Legović, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Urednik/ci
Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva
Izdavač
Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Grad
Medulin : Pula
Godina
2016
Raspon stranica
155-172
ISBN
978-953-7320-34-8
Ključne riječi
kompetencije odgojitelja, opće i specifične kompetencije, inicijalno obrazovanje odgojitelja, empirijsko istraživanje
(kindergarten teachers' competences, general and specific competences, pre-service training, empirical research)
Sažetak
Potreba za razvojem suvremenih kompetencija odgojitelja radi kvalitete odgoja i obrazovanja djece rane i predškolske dobi proizlazi iz činjenice da tradicionalno obrazovanje ne može odgovoriti na izazove novoga vremena koje karakterizira multidimenzionalnost, nepredvidivost i promjenjivost. U tome kontekstu inicijalno obrazovanje budućih odgojitelja treba koncipirati kao dinamičan i otvoren sustav. U radu se teorijski i empirijski razmatraju različiti pristupi i određenja kompetencija, a dobiveni rezultati ukazuju na statistički značajne razlike u mišljenjima studenata prve i treće godine studija predškolskoga odgoja o razvijanju i stjecanju općih (instrumentalne i interpersonalne) i specifičnih (psiho-pedagoške i didaktičko-metodičke) kompetencija koje se temelje na postavkama Tuning projekta (2006), a sadržane su u Dopunskoj ispravi o studiju Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Puli.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija