Pregled bibliografske jedinice broj: 810735
Kompetencije odgojitelja i integracija djeteta s autističnim poremećajem
Kompetencije odgojitelja i integracija djeteta s autističnim poremećajem // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.).
Medulin : Pula: Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 325-339
CROSBI ID: 810735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije odgojitelja i integracija djeteta s autističnim poremećajem
(Educators' competencies and the integration of children with an autistic disorder)
Autori
Vale, Nina ; Radetić-Paić, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Urednik/ci
Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva
Izdavač
Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Grad
Medulin : Pula
Godina
2016
Raspon stranica
325-339
ISBN
978-953-7320-34-8
Ključne riječi
odgojitelji, kompetencije, odgojno-obrazovna integracija, odgojno-obrazovna praksa
(educators, competencies, educational integration, educational practice)
Sažetak
Poboljšati kvalitetu integracije djece s autističnim poremećajem i unaprijediti znanja i vještine odgojitelja u tom području glavni su ciljevi kojim trebamo težiti u odgojno-obrazovnoj praksi. U radu se analiziraju kompetencije odgojitelja ključne za integraciju djeteta s autističnim poremećajem u redovnu odgojno-obrazovnu predškolsku skupinu. Pri tome se daje i pregled metoda rada koje mogu pomoći te njihova primjena u odgojno- obrazovnoj praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija