Pregled bibliografske jedinice broj: 810232
Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće
Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće / Ljubešić, Marta ; Šimleša, Sanja ; Bučar, Marina (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID), 2015 (prirucnik)
CROSBI ID: 810232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima-
Podrška uključivanju djece s teškoćama u
razvoju u redovne vrtiće
(Development of inclusive practice in
kindergartens- support the inclusion of
children with disabilities in regular
kindergartens)
Urednik/ci
Ljubešić, Marta ; Šimleša, Sanja ; Bučar, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID)
Grad
Zagreb
Godina
2015
Stranica
106
ISBN
978-953-55853-5-0
Ključne riječi
uključivanje djece s teškoćama u razvoju ; radionice ; redovni vrtići
(inclusion of children with disabilities ; workshops ; regular kindergartens)
Sažetak
U okviru IPA projekta „Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće u Hrvatskoj“ nastojalo se odgovoriti na potrebu odgojitelja za dodatnom razinom vještina i znanja za uspješno uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtićke skupine. Stoga je jedan od projektnih ciljeva bio razvoj edukacijskog modula za odgojitelje koji će biti oblikovan po načelima iskustvenog učenja. Razvijene su dvije vrste radionica za odgojitelje. Prve, tzv. radionice koje provode odgojitelji opisane su u priručniku vrlo detaljno kako bi ih odgojitelji što vjernije mogli provoditi s djecom i roditeljima svojih skupina. One su ujedno imale jaki senzibilizacijski učinak za važnost stvaranja inkluzivne atmosfere u dječjem vrtiću. U drugoj grupi radionica odgojitelji su sudjelovali i one su ojačale njihove stručne kompetencije, ali ih sami neće dalje provoditi. Stoga one u ovom priručniku nisu detaljno opisane jer nije predviđeno da ih odgojitelji samostalno provode, već priloženi tekstovi donose teorijska objašnjenja i primjere o važnim temama koje su prorađivane u radionicama. Za izvođenje ovih radionica u okviru projekta osposobljena su tri stručna tima: stručni tim iz Hrvatske udruge za ranu intervenciju u djetinjstvu, stručni tim iz Dječjeg vrtića „Vrbik“ u Zagrebu i stručni tim iz Dječjeg vrtića „Grigor Vitez“ u Sp
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb