Pregled bibliografske jedinice broj: 809932
Emocionalno učenje na visokim učilištima - Izazovi učenju.
Emocionalno učenje na visokim učilištima - Izazovi učenju. // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku / Grubišić, Anita, et al (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2015. str. 103-112 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 809932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalno učenje na visokim učilištima - Izazovi
učenju.
(Emotional learning In higher education-Learning
challenges.)
Autori
Gardijan, Petar ; Dorbić, Boris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku
/ Grubišić, Anita, et al - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2015, 103-112
ISBN
978-953-7566-16-6
Skup
2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija - "Izazovi današnjice: Turizam i lokalni razvoj".
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 01.10.2015. - 03.10.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
promjene ; kreativnost ; emocionalni zanos ; emocionalno učenje ; visoka učilišta
(change ; creativity ; emotional attitude ; emotional learning ; higher education institutions)
Sažetak
Vječno je pitanje: što zaista pokreće naše ponašanje, mišljenje, kreativnost, inovativnost, odlučivanje. Što to stvarno privlači našu pozornost i navodi nas na konkretnu stvaralačku aktivnost? U svijetu najvećih i najbržih promjena, pitanje je: kako ostvariti opstanak, napredak, uspjeh među sve više globalnih i lokalnih natjecatelja i sve zahtjevnijih kupaca? Većina nas voli vjerovati kako smo racionalni u zaključivanju, prosuđivanju i donošenju svakodnevnih odluka, ali nobelovac, Daniel Kahneman, nas uvjerava u suprotno-nismo racionalni, a niti iracionalni. U svijetu koji se gradi na načelu izvrsnosti, nužno je mijenjati brojne politike i pristupe čovjeku: od sustava obrazovanja, zapošljavanja, treniranja, motiviranja do napredovanja. Kvaliteta traženog i dobivenog danas se definira funkcionalnim, racionalnim, emocionalnim i duhovnim- iskustvenim, doživljajnim podobnostima u proizvodnji, upotrebi, pri korištenju i vrednovanju. Izvrsnost započinje zanosom-oduševljenjem, ushićenjem, entuzijazmom. Danas ne trebamo školu koja samo kultivira logičko i analitičko razmišljanje, nego školu koja ohrabruje maštu- kreativnost i praktičnost, a za to je nužan emocionalni i duhovni zanos čovjeka.. Emocionalno učenje time se danas nameće razumljivo privlačnim i nužnim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija