Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 809887

Brendiranjem masline do promjene krajobraza, bolje zaštite i većeg turističkog prometa Vodica


Gardijan, Petar; Dorbić, Boris; Pamuković, Anita
Brendiranjem masline do promjene krajobraza, bolje zaštite i većeg turističkog prometa Vodica // Zbornik radova -Tehnološki razvoj u funkciji održivog turizma i sporta / Breslauer, Nevenka (ur.).
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2014. str. 69-75 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 809887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Brendiranjem masline do promjene krajobraza, bolje zaštite i većeg turističkog prometa Vodica
(Achieving change of scenery, better protection and greater tourist circulation in Vodice by branding the olive)

Autori
Gardijan, Petar ; Dorbić, Boris ; Pamuković, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova -Tehnološki razvoj u funkciji održivog turizma i sporta / Breslauer, Nevenka - Čakovec : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2014, 69-75

ISBN
978-953-56303-8-8

Skup
3. Međunarodna konferencija Menadžment turizma i sporta-Tehnološki razvoj u funkciji održivog turizma i sporta

Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 10.04.2014. - 11.04.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
maslina ; krajobraz ; ukrasno bilje ; fitocenologija ; brend ; turizam.
(olive ; landscape ; ornamental plants ; phytocenology ; brand ; tourism.)

Sažetak
Vodički turistički potencijal danas predstavljaju kulturno-povijesno nasljeđe, stacionarni kapaciteti u hotelima i apartmanima, more, razvedena obala s otocima, nacionalni i parkovi prirode, mediteranska klima i biljne kulture, među kojima su krajobraznu sliku prošlosti, maslinika i vinograda, zamjenili bor, brnistra i crnika, izložene čestim požarima. Vodičani sve više dolaze do uvjerenja da je gostima potrebno nuditi više od mora, plaže i sunca – ponude tipa 3S, da se danas, sukladno turističkim trendovima, trebaju okrenuti brendiranju tradicionalnih vrijednosti 'siromašne', ali zdrave, kuhinje u kojoj je dominiralo, uz ribu i pršut, dalmatinsko povrće i ratarsko bilje (špinat, blitva, zelena salata, rajčice, ljutika, luk, sjekirica, itd.), te osobito crne i zelene masline, maslinovo ulje te crno i bijelo vino. Brendiranje maslina osigurava veću potražnju i veći plasman proizvoda masline, a time i mogućnosti proizvodnje, povratak Vodičana maslinarstvu – čišćenju zapuštenog zemljišta i oživljavanju starih i podizanju novih maslinika. Sve to mijenja krajobraznu sliku i daje novu krajobraznu vrijednost turističkoj destinaciji Vodice. Rad pokazuje kako se brendiranjem, novim pristupom valoriziranju tradicionalne zdrave vodičke prehrane, dokazanom ljekovitosti maslinki i maslinovog ulja, mijenja gastronomska i krajobrazna ponuda te zaštita okoliša Vodica sukladno turističkim trendovima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Marko Marulić", Knin

Profili:

Avatar Url Boris Dorbić (autor)

Avatar Url Anita Pamuković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gardijan, Petar; Dorbić, Boris; Pamuković, Anita
Brendiranjem masline do promjene krajobraza, bolje zaštite i većeg turističkog prometa Vodica // Zbornik radova -Tehnološki razvoj u funkciji održivog turizma i sporta / Breslauer, Nevenka (ur.).
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2014. str. 69-75 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Gardijan, P., Dorbić, B. & Pamuković, A. (2014) Brendiranjem masline do promjene krajobraza, bolje zaštite i većeg turističkog prometa Vodica. U: Breslauer, N. (ur.)Zbornik radova -Tehnološki razvoj u funkciji održivog turizma i sporta.
@article{article, author = {Gardijan, Petar and Dorbi\'{c}, Boris and Pamukovi\'{c}, Anita}, editor = {Breslauer, N.}, year = {2014}, pages = {69-75}, keywords = {maslina, krajobraz, ukrasno bilje, fitocenologija, brend, turizam.}, isbn = {978-953-56303-8-8}, title = {Brendiranjem masline do promjene krajobraza, bolje za\v{s}tite i ve\'{c}eg turisti\v{c}kog prometa Vodica}, keyword = {maslina, krajobraz, ukrasno bilje, fitocenologija, brend, turizam.}, publisher = {Me\djimursko veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{C}akovcu}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gardijan, Petar and Dorbi\'{c}, Boris and Pamukovi\'{c}, Anita}, editor = {Breslauer, N.}, year = {2014}, pages = {69-75}, keywords = {olive, landscape, ornamental plants, phytocenology, brand, tourism.}, isbn = {978-953-56303-8-8}, title = {Achieving change of scenery, better protection and greater tourist circulation in Vodice by branding the olive}, keyword = {olive, landscape, ornamental plants, phytocenology, brand, tourism.}, publisher = {Me\djimursko veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{C}akovcu}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font