Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 809620

Školska fobija


Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Školska fobija. Zagreb: Medicinska naklada ; FF Press, 2016 (prirucnik)


CROSBI ID: 809620 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školska fobija
(School phobia)

Autori
Mindoljević Drakulić, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, pregledna

Izdavač
Medicinska naklada ; FF Press

Grad
Zagreb

Godina
2016

Stranica
152

ISBN
978-953-176-746-0

Ključne riječi
fobija ; školska fobija ; škola ; nastavnik ; učenik ; separacijska anksioznost ; psihodrama ; psihoterapija
(phobia ; school phobia ; school ; teacher ; pupil ; separation anxiety ; psychodrama ; psychotherapy)

Sažetak
Knjiga se sastoji od četiri poglavlja. Metodički i konceptualno osmišljena su tako da se fobije ekspliciraju od mitskih prikaza i opisa povijesnih izvora do suvremenih gledišta i prijedloga različitih tretmana. U prvom poglavlju prikazane su različite klasifikacije fobija te su povijesnom perspektivom objašnjene ponajprije u psihoanalitičkom i bihejvioralnom kontekstu. Drugo poglavlje oslanja se na kompleksnu diferencijalnu dijagnostiku školske fobije u odnosu prema drugim poremećajima iz razvojne psihopatologije te se dotiče obilježja, razvoja i tijeka pretjeranog straha od škole. Specifična obiteljska psihodinamika djeteta sa školskom fobijom opisana je u trećem poglavlju knjige, a u četvrtome su prikazane konkretne intervencije i načini pomoći korisni za nastavnike, roditelje i psihoterapeute. Budući da se priroda fobija i intervencije danas razumiju prije svega u okviru integrativnih modela, u knjizi je glavna tema obrađena dvojako: na psihodinamski, psihoanalitički te bihejvioralni način. U tekstu knjige jasno se iščitava razlika između školske fobije s jedne strane, koja se temelji na separacijskoj anksioznosti učenika, razapetom između nesvjesnih zahtjeva njegove primarne obitelji i njegovih želja za svladavanjem školskih obaveza te, s druge strane, klasičnih fobija koje koriste mehanizme projekcije, pomaka i kondenzacije u formiranju simptoma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Školska fobija. Zagreb: Medicinska naklada ; FF Press, 2016 (prirucnik)
Mindoljević Drakulić, A. (2016) Školska fobija. Zagreb, Medicinska naklada ; FF Press.
@book{book, author = {Mindoljevi\'{c} Drakuli\'{c}, Aleksandra}, year = {2016}, pages = {152}, keywords = {fobija, \v{s}kolska fobija, \v{s}kola, nastavnik, u\v{c}enik, separacijska anksioznost, psihodrama, psihoterapija}, isbn = {978-953-176-746-0}, title = {\v{S}kolska fobija}, keyword = {fobija, \v{s}kolska fobija, \v{s}kola, nastavnik, u\v{c}enik, separacijska anksioznost, psihodrama, psihoterapija}, publisher = {Medicinska naklada ; FF Press}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Mindoljevi\'{c} Drakuli\'{c}, Aleksandra}, year = {2016}, pages = {152}, keywords = {phobia, school phobia, school, teacher, pupil, separation anxiety, psychodrama, psychotherapy}, isbn = {978-953-176-746-0}, title = {School phobia}, keyword = {phobia, school phobia, school, teacher, pupil, separation anxiety, psychodrama, psychotherapy}, publisher = {Medicinska naklada ; FF Press}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font