Pregled bibliografske jedinice broj: 80931
Teorije popularne kulture : od hegemonije do semiotike
Teorije popularne kulture : od hegemonije do semiotike // Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije), 38 (1999), 15; 221-236 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 80931 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorije popularne kulture : od hegemonije do semiotike
(Theories of Popular Culture : From Hegemony to Semiotics)
Autori
Tomić-Koludrović, Inga ; Leburić, Anči ; Mihaljević, Antonija
Izvornik
Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije) (0352-6798) 38
(1999), 15;
221-236
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
popularna kultura; masovna kultura; hegemonija kulture; infantilna regresija; semiotički pristup
(popular culture; mass culture; the hegemonx of culture; infantile regression; semiotic approach)
Sažetak
Teorije o hegemoniji masovne kulture i kulturnoj industriji koja proizvodi infantilnu regresiju i standardizaciju, popularnu kulturu izjednačavaju s masovnom kulturom pridajući joj negativno značenje. S pojavom semiotičkog pristupa omogućeno je, pak, neutralno poimanje popularne kulture u smislu sadržaja koji se šire preko masovnih medija. Inzistirajući na objašnjenju da objekti kulture različito znače različitim društvenim grupama, semiotički pristup modificira koncept hegemonije na način da koji je on konceptualiziran u kritikama masovne kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- The Philosoher' s Index
- Urlich International
- Periodical Directory