Pregled bibliografske jedinice broj: 808744
Komunikacija kroz uličnu modu New Yorka
Komunikacija kroz uličnu modu New Yorka, 2016., diplomski rad, diplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 808744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija kroz uličnu modu New Yorka
(Street Fashion as Communication: case study New York)
Autori
Šimundić, Katija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.04
Godina
2016
Stranica
38
Mentor
Purgar, Krešimir
Ključne riječi
ulična moda; teorija mode; komunikacija; New York; supkultura
(street fashion; Fashion theory; communication; New York; subculture)
Sažetak
U ovom radu istražuje se tema komunikacije kroz tzv. uličnu modu New Yorka i nastoji se ustanoviti što moda i odjeća govore o ljudima na ulici. Kroz rad se pojašnjava i predstavlja modu i odjeću kao načine komuniciranja na taj način što im se pristupa iz različitih vizura, poput klase, spola, te seksualnog i društvenog identiteta. Kako bi istraživanje bilo utemeljeno na raznolikim argumentima, razrađeni su pojmovi komunikacije, mode i semiotike, ulične mode, opće značajke grada New Yorka, te specifični vidovi komunikacije kroz modu na ulicama tog grada. Rad je koncipiran u nekoliko cjelina. Najprije se bavi osnovnim aspektima mode kao komunikacijskog sustava. Zatim donosi pregled najvažnijih teorija koje su problemu mode pristupale s društvenog, medijskog, semiotičkog i općenito komunikacijskog stanovišta. Naposljetku, analizirane su urbane karakteristike New Yorka, njegove raznolike ulične kulture, komunikacija odjećom i “stilom ulice”, te neki upečatljivi simboli različitosti što iz toga proizlaze. Pozornost je posvećena strategijama modne industrije koja je apsorbirala autentičan stil ulice i pretvorila ga u mainstream modni proizvod.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Etnologija i antropologija