Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 808441

Radijska etika u kontekstu novinarske etike - analiza izabranih oglasnih poruka na hrvatskim nacionalnim radijskim postajama


Šovagović, Tomislav
Radijska etika u kontekstu novinarske etike - analiza izabranih oglasnih poruka na hrvatskim nacionalnim radijskim postajama, 2003., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 808441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Radijska etika u kontekstu novinarske etike - analiza izabranih oglasnih poruka na hrvatskim nacionalnim radijskim postajama
(Radio ethics in the context of journalistic ethics - analysis of selected advertising messages on Croatian national radio stations)

Autori
Šovagović, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2003

Stranica
57

Mentor
Labaš, Danijel

Ključne riječi
radio; novinarstvo; mediji; etika; deontologija novinarstva; nacionalne radijske postaje; oglasne poruke
(radio; journalism; media; ethics; deontology of journalism; nacional radio stations; advertising messages)

Sažetak
Etika u radijskoj priči nastupa poput kakvog psa čuvara, pokušavajući bdjeti nad izgovorenim riječima. Uz to, radijska etika ne dopušta kreiranje programa po mjeri vladajuće politike ili većinskog vlasnika. Prvi dio rada bavi se leksičkim značenjem etike, te povijesti etičke misli. Posebnosti radijske etike obilježje su drugog dijela rada. Etika u oglašavanju posebno je važan kotačić unutar elektroničkih medija. Marketing hrvatskih postaja većinom je vezan uz cjenike i termine emitiranja reklama i nagradnih igara. Upravo iz tih razloga proanalizirao sam tri oglasne poruke, izabrane prema kriteriju etičke dvojbenosti. U prilogu diplomskog rada nalaze se kodeksi Glasa Amerike i Udruženja ravnatelja radio/televizijskih vijesti, te uvodne vrijednosti BBC-a. Vrijednosti navedene u kodeksima poželjno je ispunjavati i u hrvatskom eteru, točnije, posvetiti im dužnu pažnju, u cilju podizanja kvalitete i objektivnosti programa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šovagović, Tomislav
Radijska etika u kontekstu novinarske etike - analiza izabranih oglasnih poruka na hrvatskim nacionalnim radijskim postajama, 2003., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Šovagović, T. (2003) 'Radijska etika u kontekstu novinarske etike - analiza izabranih oglasnih poruka na hrvatskim nacionalnim radijskim postajama', diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ovagovi\'{c}, Tomislav}, year = {2003}, pages = {57}, keywords = {radio, novinarstvo, mediji, etika, deontologija novinarstva, nacionalne radijske postaje, oglasne poruke}, title = {Radijska etika u kontekstu novinarske etike - analiza izabranih oglasnih poruka na hrvatskim nacionalnim radijskim postajama}, keyword = {radio, novinarstvo, mediji, etika, deontologija novinarstva, nacionalne radijske postaje, oglasne poruke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ovagovi\'{c}, Tomislav}, year = {2003}, pages = {57}, keywords = {radio, journalism, media, ethics, deontology of journalism, nacional radio stations, advertising messages}, title = {Radio ethics in the context of journalistic ethics - analysis of selected advertising messages on Croatian national radio stations}, keyword = {radio, journalism, media, ethics, deontology of journalism, nacional radio stations, advertising messages}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font