Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 808338

Promidžba u Hrvatskoj i svijetu - na granici između informacije i manipulacije


Pašalić, Stojan
Promidžba u Hrvatskoj i svijetu - na granici između informacije i manipulacije, 2008., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 808338 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promidžba u Hrvatskoj i svijetu - na granici između informacije i manipulacije
(The promotion in Croatia and in the world - on the border between information and manipulation)

Autori
Pašalić, Stojan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
02.07

Godina
2008

Stranica
68

Mentor
Labaš, Danijel

Ključne riječi
reklame; komunikacija; marketing; marketinški miks
(commercials; communication; marketing; marketing mix)

Sažetak
Danas je marketing industrija sama za sebe koja okuplja znanstvenike i stručnjake iz najrazličitijih područja društvenih djelatnosti kako bi zajedno stvorili što učinkovitiji marketinški spoj. Reklame su danas dio našeg života - nismo ni svjesni činjenice da smo svakodnevno izloženi utjecaju preko 400 različitih reklama. Reklame su danas na svakom koraku, od onih u različitim medijima koje su već postale standard, do onih skrivenih, ili "polu-skrivenih" koje nalazimo u filmovima, glazbenim spotovima, čak i na dječjim igralištima, čiju je izgradnju financirao trgovački lanac čiji se logo "smiješi" djeci na tom igralištu. Cilj mi je kroz stvarne multimedijalne primjere (pozitivne i negativne) prikazati razvoj promidžbe, od samih početaka pa do danas, utjecaj na ljude (sociološki i psihološki), etičnost takvog djelovanja, pogotovo u pogledu zaštite prava djece. Uz primjere navodim i istraživanja Gfk - Centra za istraživanje tržišta na temu stavova Europljana i Hrvata o reklamama, te također vlastito istraživanje o trajanju reklamnih blokova na pojedinim televizijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pašalić, Stojan
Promidžba u Hrvatskoj i svijetu - na granici između informacije i manipulacije, 2008., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Pašalić, S. (2008) 'Promidžba u Hrvatskoj i svijetu - na granici između informacije i manipulacije', diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pa\v{s}ali\'{c}, Stojan}, year = {2008}, pages = {68}, keywords = {reklame, komunikacija, marketing, marketin\v{s}ki miks}, title = {Promid\v{z}ba u Hrvatskoj i svijetu - na granici izme\dju informacije i manipulacije}, keyword = {reklame, komunikacija, marketing, marketin\v{s}ki miks}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pa\v{s}ali\'{c}, Stojan}, year = {2008}, pages = {68}, keywords = {commercials, communication, marketing, marketing mix}, title = {The promotion in Croatia and in the world - on the border between information and manipulation}, keyword = {commercials, communication, marketing, marketing mix}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font