Pregled bibliografske jedinice broj: 80825
Koncepcija strategije razvoja zračnog prometa u Republici Hrvatskoj
Koncepcija strategije razvoja zračnog prometa u Republici Hrvatskoj, 2002. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 80825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncepcija strategije razvoja zračnog prometa u Republici Hrvatskoj
(Concept of Air Traffic Development Strategy in Republic of Croatia)
Autori
Božičević, Josip ; Steiner, Sanja ; Galović, Borivoj ; Pavlin, Stanislav ; Tatalović, Mirko ; Kaštela, Slobodan ; Prebežac, Darko ; Škurla, Ružica
Izvornik
Institut prometa i veza, Zagreb
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2002
Ključne riječi
Prometna politika; infrastruktura i prijevozni kapaciteti; menadžment; pravni i institucionalni okviri; Uprava zračnog prometa; aerodromi; prijevoznici; kontrola zračnog prometa
(Transport policy; infrastructure and transportation capacities; management; legal and institutional framework; Civil Aviation Authority; airports; airlines; air traffic control)
Sažetak
Koncepcija strategije razvoja zračnog prometa Republike Hrvatske artikulira dugoročne strateške ciljeve - integraciju u međunarodni sustav zračnog prometa, sigurnost zračnog prometa, učinkovitost zračnog prometa ; te suportne ciljeve - ljudske resurse, zaštitu u zračnom prometu, ekološku kompatibilnost i reformu administracije. Prema koncepciji, Uprava zračnog prometa glavni je nositelj misije provedbe strategije razvitka na način implementacije strateških smjernica, a u najužoj suradnji sa strateškim partnerima u razvoju &#8211 ; ostalim državnim resorima, zrakoplovnom industrijom, akademskom zajednicom i stranim partnerima. Uprava zračnog prometa (CAA) mora se posvetiti poboljšanju sigurnosti, zaštiti i učinkovitosti zrakoplovstva i komercijalnog zračnog prometa na način da uvažava načela održivog razvoja i nacionalnu sigurnost Republike Hrvatske. Međutim, Uprava zračnog prometa (CAA) samo je dio globalne zrakoplovne zajednice, te mora djelovati komplementarno, iz čega za realan razvoj proizlazi i prvi dugoročni cilj strategije razvoja zračnog prometa - integracija u regionalni i globalni sustav zračnog prometa. Komplementarnost s regionalnim i globalnim sustavom, kao i temeljne obveze Uprave zračnog prometa (CAA) determiniraju ostale dugoročne ciljeve - sigurnost, gospodarski razvitak, zaštitu te očuvanje okoliša. Koncepcija je koncentrirana na aktivnosti Uprave zračnog prometa (CAA), međutim predlaže i ostale smjernice vezane za nacionalni zračni promet i cjelokupnu zrakoplovnu zajednicu u globalnom prometnom okruženju, koji su potpomažući programi i bez kojih se ne može očekivati uspjeh.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb,
Institut prometa i veza, Zagreb
Profili:
Stanislav Pavlin
(autor)
Borivoj Galović
(autor)
Slobodan Kaštela
(autor)
Josip Božičević
(autor)
Mirko Tatalović
(autor)
Sanja Steiner
(autor)
Darko Prebežac
(autor)
Ružica Škurla Babić
(autor)