Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 808022

Autodesk Maya - Modeliranje korištenjem poligona


Bernik, Andrija; Sabati, Zvonimir; Raljević, Luka
Autodesk Maya - Modeliranje korištenjem poligona // Polytechnic and design, 4 (2016), 1; 15-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 808022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Autodesk Maya - Modeliranje korištenjem poligona
(Autodesk Maya – Modeling Using Polygons)

Autori
Bernik, Andrija ; Sabati, Zvonimir ; Raljević, Luka

Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 4 (2016), 1; 15-30

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
3D modeliranje ; Autodesk Maya ; Poligon ; Renderiranje ; Teksturiranje
(3D modeling ; Autodesk Maya ; Polygon ; Rendering ; Texturing)

Sažetak
U završnom radu se istražuju mogućnosti modeliranja pomoću poligona. U početku se objašnjavaju razlozi odabira teme i upoznaje sa samim 3D modeliranjem i njegovim utjecajem u djelatnostima kao što su arhitektura, medicina, dizajn zabavnih sadržaja i druge. Potom se govori o programu Autodesk Maya koji je uzet kao programski alat za izradu praktičnog dijela završnog rada. U tom se poglavlju objašnjavaju alati i tehnike korištene u 3D modeliranju te se iste uspoređuju, pritom navodeći njihove prednosti i nedostatke. Također se prikazuju i objašnjavaju različiti načini teksturiranja i osvjetljenja scene. U nastavku se Maya uspoređuje sa nekolicinom drugih popularnih programa za 3D modeliranje. Predstavljene su sličnosti i razlike u radu s poligonima kod jednih i kod drugih. U praktičnom dijelu izrađen je model konceptnog automobila s priloženim setom slika završne kompozicije. Govori se o procesu osmišljanja dizajna, izradi skice, osnovnog oblika, dodavanju rezolucije modelu, teksturiranju, postavljanju rasvjete te izradi završne kompozicije.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Andrija Bernik (autor)

Avatar Url Zvonimir Sabati (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bernik, Andrija; Sabati, Zvonimir; Raljević, Luka
Autodesk Maya - Modeliranje korištenjem poligona // Polytechnic and design, 4 (2016), 1; 15-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Bernik, A., Sabati, Z. & Raljević, L. (2016) Autodesk Maya - Modeliranje korištenjem poligona. Polytechnic and design, 4 (1), 15-30.
@article{article, author = {Bernik, Andrija and Sabati, Zvonimir and Raljevi\'{c}, Luka}, year = {2016}, pages = {15-30}, keywords = {3D modeliranje, Autodesk Maya, Poligon, Renderiranje, Teksturiranje}, journal = {Polytechnic and design}, volume = {4}, number = {1}, issn = {1849-1995}, title = {Autodesk Maya - Modeliranje kori\v{s}tenjem poligona}, keyword = {3D modeliranje, Autodesk Maya, Poligon, Renderiranje, Teksturiranje} }
@article{article, author = {Bernik, Andrija and Sabati, Zvonimir and Raljevi\'{c}, Luka}, year = {2016}, pages = {15-30}, keywords = {3D modeling, Autodesk Maya, Polygon, Rendering, Texturing}, journal = {Polytechnic and design}, volume = {4}, number = {1}, issn = {1849-1995}, title = {Autodesk Maya – Modeling Using Polygons}, keyword = {3D modeling, Autodesk Maya, Polygon, Rendering, Texturing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font