Pregled bibliografske jedinice broj: 808022
Autodesk Maya - Modeliranje korištenjem poligona
Autodesk Maya - Modeliranje korištenjem poligona // Polytechnic and design, 4 (2016), 1; 15-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 808022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Autodesk Maya - Modeliranje korištenjem poligona
(Autodesk Maya – Modeling Using Polygons)
Autori
Bernik, Andrija ; Sabati, Zvonimir ; Raljević, Luka
Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 4
(2016), 1;
15-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
3D modeliranje ; Autodesk Maya ; Poligon ; Renderiranje ; Teksturiranje
(3D modeling ; Autodesk Maya ; Polygon ; Rendering ; Texturing)
Sažetak
U završnom radu se istražuju mogućnosti modeliranja pomoću poligona. U početku se objašnjavaju razlozi odabira teme i upoznaje sa samim 3D modeliranjem i njegovim utjecajem u djelatnostima kao što su arhitektura, medicina, dizajn zabavnih sadržaja i druge. Potom se govori o programu Autodesk Maya koji je uzet kao programski alat za izradu praktičnog dijela završnog rada. U tom se poglavlju objašnjavaju alati i tehnike korištene u 3D modeliranju te se iste uspoređuju, pritom navodeći njihove prednosti i nedostatke. Također se prikazuju i objašnjavaju različiti načini teksturiranja i osvjetljenja scene. U nastavku se Maya uspoređuje sa nekolicinom drugih popularnih programa za 3D modeliranje. Predstavljene su sličnosti i razlike u radu s poligonima kod jednih i kod drugih. U praktičnom dijelu izrađen je model konceptnog automobila s priloženim setom slika završne kompozicije. Govori se o procesu osmišljanja dizajna, izradi skice, osnovnog oblika, dodavanju rezolucije modelu, teksturiranju, postavljanju rasvjete te izradi završne kompozicije.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin