Pregled bibliografske jedinice broj: 807930
Teorija pedagogije s obzirom na pojam svrhe
Teorija pedagogije s obzirom na pojam svrhe, 2012., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 807930 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorija pedagogije s obzirom na pojam svrhe
(Theory of pedagogy regarding the idea of purpose)
Autori
Komar, Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.06
Godina
2012
Stranica
323
Mentor
Previšić, Vlatko
Ključne riječi
pedagogija; teorija; filozofija; svrha
(pedagogy; theory; philosophy; purpose)
Sažetak
Disertacija se bavi pitanjem konstituiranja pedagogije kao znanosti. Istraživanje se vrši putem filozofirajućeg pristupa pedagogiji koji mogućnost i nužnost pedagogije nastoji uvidjeti i utemeljiti u biti bića čovjek. Bit bića ovdje je shvaćena i kao jedina istinski mjerodavna i nearbitrarna svrha, na kojoj je moguće utemeljiti sistem pedagogijske znanosti. Tijek istraživanja od ovih fundamentalnih pitanja kreće se preko istraživanja strukturalnih uvjeta mogućnosti mišljenja biti čovjeka, odgoja, obrazovanja i pedagogije, prema njihovom povezivanju u sistem pedagogijskog mišljenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filozofija