Pregled bibliografske jedinice broj: 807473
Terenska nastava u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama splitskog zaobalja
Terenska nastava u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama splitskog zaobalja, 2015., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 807473 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Terenska nastava u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama splitskog zaobalja
(Geography fieldwork in elementary and high schools of Split inland)
Autori
Viculin, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.07
Godina
2015
Stranica
64
Mentor
Vuk, Ružica
Ključne riječi
terenska nastava; nastavna metoda; osnovne i srednje škole; programski dokumenti; splitsko zaobalje
(fieldwork; teaching method and strategy; primary and secondary schools; program documents; Split inland)
Sažetak
Cilj ovoga rada jest analiza zastupljenosti terenske nastave kao nastavne metode u nastavi geografije u programskim dokumentima, usporedba sa zastupljenošću terenske nastave u osnovnim i srednjim školama na području splitskog zaobalja te analiza načina izvođenja terenske nastave u istraživanom području. Rad se temelji na analizi programskih dokumenata te analizi podataka prikupljenih anketnim ispitivanjem učitelja i nastavnika geografije o zastupljenosti terenske nastave u osnovnim i srednjim školama istraživanoga područja. Također, metodom neposrednoga promatranja analizirano je izvođenje terenske nastave u istraživanom području. Terenska nastava pruža mogućnost učeniku da u izvornoj stvarnosti uči o prostoru i doživi prostor te ju smatramo ''najgeografskijom'' nastavnom metodom i strategijom. Rezultati istraživanja ukazuju na ograničavajuće faktore i razloge zbog kojih terenska nastava u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama nije odgovarajuće zastupljena s obzirom na njenu važnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geologija, Demografija