Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 807464

Mogućnosti terenske nastave geografije i geologije u osnovnim školama i gimnazijama


Horvat, Karlo
Mogućnosti terenske nastave geografije i geologije u osnovnim školama i gimnazijama, 2015., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 807464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti terenske nastave geografije i geologije u osnovnim školama i gimnazijama
(Possibilities of fieldwork in teaching geography and geology in primary schools and high schools (gymnasiums))

Autori
Horvat, Karlo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.07

Godina
2015

Stranica
55

Mentor
Vuk, Ružica

Ključne riječi
terenska nastava; geografija; geologija
(fieldwork; geography; geology)

Sažetak
Predmet istraživanja ovog diplomskog rada bit će mogućnosti integrirane terenske nastave geografije i geologije u osnovnim školama i gimnazijama. Cilj ovog rada je kreirati osam prijedloga integrirane terenske nastave u osnovnim školama i gimnazijama (za svaki razred po jedan prijedlog) te za svaki od osam prijedloga terenske nastave dati prijedlog lokacije izvođenja, trajanje i opseg, organizaciju, izvođenje i vrednovanje terenske nastave (priprema učitelja/nastavnika, priprema učenika, izvođenje terenske nastave na određenoj lokaciji i vrednovanje ishoda učenja). Terenske nastave predložene u radu za osnovnu školu su: izrada pedološkog profila za 5. razred, stanje okoliša i nastanak kanjona Vela draga za 6. razred, stanje okoliša i nastanak Đurđevačkih pijesaka za 7. razred i posjet Međunarodnom sajmu dragog i poludragog kamenja za 8. razred, dok su predložene terenske nastave za gimnazije Muzej krapinskih neandertalaca i društveno-geografska obilježja Krapine za 1. razred, stanje okoliša i nafta u Moslavini za 2. razred, geološki i turistički značaj Rupnice za 3. razred i Arheološki park Vučedol i geografska obilježja okolnog prostora za 4. razred. U navedenim terenskim nastavama ponuđen je način organizacije i izvođenje terenske nastave koja obuhvaća pripremu učitelja/nastavnika (voditelja) za terensku nastavu, pripremu učenika (sudionika), izvođenje i zaključak.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geologija, Demografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ružica Vuk (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Karlo
Mogućnosti terenske nastave geografije i geologije u osnovnim školama i gimnazijama, 2015., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Horvat, K. (2015) 'Mogućnosti terenske nastave geografije i geologije u osnovnim školama i gimnazijama', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvat, Karlo}, year = {2015}, pages = {55}, keywords = {terenska nastava, geografija, geologija}, title = {Mogu\'{c}nosti terenske nastave geografije i geologije u osnovnim \v{s}kolama i gimnazijama}, keyword = {terenska nastava, geografija, geologija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvat, Karlo}, year = {2015}, pages = {55}, keywords = {fieldwork, geography, geology}, title = {Possibilities of fieldwork in teaching geography and geology in primary schools and high schools (gymnasiums)}, keyword = {fieldwork, geography, geology}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font