Pregled bibliografske jedinice broj: 807460
Upotreba nastavnih sredstava u nastavi geografije u petom razredu osnovne škole – studija slučaja: Krapinsko-zagorska županija
Upotreba nastavnih sredstava u nastavi geografije u petom razredu osnovne škole – studija slučaja: Krapinsko-zagorska županija, 2015., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 807460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upotreba nastavnih sredstava u nastavi geografije u petom razredu osnovne škole – studija slučaja: Krapinsko-zagorska županija
(Using teaching materials in teaching geography in fifth class in primary school - case study: Krapina-Zagorje county)
Autori
Škreblin, Klaudija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.07
Godina
2015
Stranica
59
Mentor
Vuk, Ružica
Ključne riječi
nastava geografije; nastavna sredstva; peti razred; osnovna škola; Krapinsko-zagorska županija
(geography teaching; teaching materials; fifth grade; primary school; County of Krapina-Zagorje)
Sažetak
U radu su prikazani rezultati anketiranja učenika, intervjuiranja nastavnika i analiza neposrednog promatranja nastavnih satova o učestalosti korištenja nastavnih sredstava u nastavi geografije na području Krapinsko- zagorske županije. Sveobuhvatnom analizom utvrđeno je da nastavnici najčešće koriste udžbenik i zidnu kartu svijeta kao osnovna nastavna sredstva, a najmanje upotrebljavaju suvremena nastavna sredstva kao što su tematske karte, fotografije i video zapisi. U anketi se, također, ispitivalo korištenje pojedinih nastavnih sredstava za učenje geografije od strane učenika, a dobiveni rezultati su gotovo identični podatcima dobivenim u prvom dijelu koji se odnosi na nastavnike. Učenici najčešće koriste udžbenik, vlastite bilješke i radnu bilježnicu, a najmanje suvremena sredstva, iz čega se jasno vidi utjecaj nastavnika i njihovog načina interpretacije nastavnog sadržaja učenicima. Podatci prikupljeni intervjuiranjem nastavnika i hospitiranjem na satovima geografije potvrđuju rezultate dobivene anketom. Rezultati istraživanja imaju aplikativnu vrijednost jer ističu važnost češće upotrebe suvremenih nastavnih sredstava koja su učenicima bliska i zanimljiva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geologija, Demografija