Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 807343

Stjepan Malović (ur.): Masovno komuniciranje, Golden marketing - Tehnička knjiga, Zagreb ; Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2014., 407 str.


Grmuša, Tanja
Stjepan Malović (ur.): Masovno komuniciranje, Golden marketing - Tehnička knjiga, Zagreb ; Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2014., 407 str. // Medijska istraživanja / Media Research, 21 (2015), 1; 152-156 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 807343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stjepan Malović (ur.): Masovno komuniciranje, Golden marketing - Tehnička knjiga, Zagreb ; Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2014., 407 str.
(Stjepan Malović (ed.): Mass Communication, Golden marketing - Tehnička knjiga, Zagreb ; University North, Koprivnica, 2014., 407 pg.)

Autori
Grmuša, Tanja

Izvornik
Medijska istraživanja / Media Research (1330-6928) 21 (2015), 1; 152-156

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
masovno komuniciranje ; medijska pismenost ; etika masovnog komuniciranja ; medijske politike ; mediji
(mass communication ; media literacy ; mass media ethics ; media policy ; media)

Sažetak
Knjiga Masovno komuniciranje raspravlja o različitim aspektima utjecaja na proces masovne komunikacije i kreiranja medijskog sadržaja, među kojima se ističu globalizacija te razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Polazeći od uloge medija u društvu, propituju se njihove temeljne funkcije te analizira utjecaj senzacionalističke uredničke politike na vjerodostojnost medija. Konzumiranje medijskog sadržaja traži odgovornost korisnika, ali i ovisi o njihovom poznavanju temeljnih postulata medijske pismenosti, pri čemu su svjetska iskustva komparirana s hrvatskom obrazovnom praksom. Naglasak na kvantiteti sadržaja, promijenjena uloga komunikatora te pojava društveno štetnih komunikacijskih formi u online svijetu upozoravaju na nužnost propitivanja etičnosti masovnog komuniciranja. Zbog toga je važno i jačanje medijskih politika, kao sastavnog dijela javnih politika. Teorijski koncepti i razmišljanja niza uglednih autora s dugogodišnjom znanstvenom i istraživačkom praksom te nastavničkim iskustvom upotpunjena su studijama slučaja doktoranada poslijediplomskog doktorskog studija informacijskih i komunikacijskih znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. U središtu njihovih analiza su utjecaj društvenih mreža na jačanje građanskog aktivizma, zatim poštivanje ljudskih prava prilikom izvještavanja o sudskim procesima, propitivanje uloge građanskog novinarstva u suvremenom društvu, upotreba novih medija u kulturnim institucijama poput muzeja te analiza javnog servisa u kontekstu ispunjavanja edukativne uloge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka poslovna škola s pravom javnosti

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Grmuša, Tanja
Stjepan Malović (ur.): Masovno komuniciranje, Golden marketing - Tehnička knjiga, Zagreb ; Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2014., 407 str. // Medijska istraživanja / Media Research, 21 (2015), 1; 152-156 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Grmuša, T. (2015) Stjepan Malović (ur.): Masovno komuniciranje, Golden marketing - Tehnička knjiga, Zagreb ; Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2014., 407 str.. Medijska istraživanja / Media Research, 21 (1), 152-156.
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2015}, pages = {152-156}, keywords = {masovno komuniciranje, medijska pismenost, etika masovnog komuniciranja, medijske politike, mediji}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja / Media Research}, volume = {21}, number = {1}, issn = {1330-6928}, title = {Stjepan Malovi\'{c} (ur.): Masovno komuniciranje, Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga, Zagreb ; Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever, Koprivnica, 2014., 407 str.}, keyword = {masovno komuniciranje, medijska pismenost, etika masovnog komuniciranja, medijske politike, mediji} }
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2015}, pages = {152-156}, keywords = {mass communication, media literacy, mass media ethics, media policy, media}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja / Media Research}, volume = {21}, number = {1}, issn = {1330-6928}, title = {Stjepan Malovi\'{c} (ed.): Mass Communication, Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga, Zagreb ; University North, Koprivnica, 2014., 407 pg.}, keyword = {mass communication, media literacy, mass media ethics, media policy, media} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Linguistic and Language Behavior Abstracts (LLBA)
  • Social Planning/Policy & Development Abstracts (SOPODA)
  • Current Index to Journals in Education (CIJE)
  • SCOPUS





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font