Pregled bibliografske jedinice broj: 807343
Stjepan Malović (ur.): Masovno komuniciranje, Golden marketing - Tehnička knjiga, Zagreb ; Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2014., 407 str.
Stjepan Malović (ur.): Masovno komuniciranje, Golden marketing - Tehnička knjiga, Zagreb ; Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2014., 407 str. // Medijska istraživanja / Media Research, 21 (2015), 1; 152-156 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 807343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stjepan Malović (ur.): Masovno komuniciranje, Golden marketing - Tehnička knjiga, Zagreb ; Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2014., 407 str.
(Stjepan Malović (ed.): Mass Communication, Golden marketing - Tehnička knjiga, Zagreb ; University North, Koprivnica, 2014., 407 pg.)
Autori
Grmuša, Tanja
Izvornik
Medijska istraživanja / Media Research (1330-6928) 21
(2015), 1;
152-156
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
masovno komuniciranje ; medijska pismenost ; etika masovnog komuniciranja ; medijske politike ; mediji
(mass communication ; media literacy ; mass media ethics ; media policy ; media)
Sažetak
Knjiga Masovno komuniciranje raspravlja o različitim aspektima utjecaja na proces masovne komunikacije i kreiranja medijskog sadržaja, među kojima se ističu globalizacija te razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Polazeći od uloge medija u društvu, propituju se njihove temeljne funkcije te analizira utjecaj senzacionalističke uredničke politike na vjerodostojnost medija. Konzumiranje medijskog sadržaja traži odgovornost korisnika, ali i ovisi o njihovom poznavanju temeljnih postulata medijske pismenosti, pri čemu su svjetska iskustva komparirana s hrvatskom obrazovnom praksom. Naglasak na kvantiteti sadržaja, promijenjena uloga komunikatora te pojava društveno štetnih komunikacijskih formi u online svijetu upozoravaju na nužnost propitivanja etičnosti masovnog komuniciranja. Zbog toga je važno i jačanje medijskih politika, kao sastavnog dijela javnih politika. Teorijski koncepti i razmišljanja niza uglednih autora s dugogodišnjom znanstvenom i istraživačkom praksom te nastavničkim iskustvom upotpunjena su studijama slučaja doktoranada poslijediplomskog doktorskog studija informacijskih i komunikacijskih znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. U središtu njihovih analiza su utjecaj društvenih mreža na jačanje građanskog aktivizma, zatim poštivanje ljudskih prava prilikom izvještavanja o sudskim procesima, propitivanje uloge građanskog novinarstva u suvremenom društvu, upotreba novih medija u kulturnim institucijama poput muzeja te analiza javnog servisa u kontekstu ispunjavanja edukativne uloge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Linguistic and Language Behavior Abstracts (LLBA)
- Social Planning/Policy & Development Abstracts (SOPODA)
- Current Index to Journals in Education (CIJE)
- SCOPUS