Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 807163

Medijska retorika u predizbornom razdoblju 2000. i 2009. godine: analiza izvještavanja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista


Bionda, Silvija
Medijska retorika u predizbornom razdoblju 2000. i 2009. godine: analiza izvještavanja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista, 2011., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 807163 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijska retorika u predizbornom razdoblju 2000. i 2009. godine: analiza izvještavanja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista
(The media rhetoric in the pre-election period of 2000 and 2009: analysis of reporting in Večernji list and Jutarnji list)

Autori
Bionda, Silvija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
08.07

Godina
2011

Stranica
102

Mentor
Labaš, Danijel

Ključne riječi
mediji; retorika; izbori; dnevne novine
(media; rethorics; election; daily newspaper)

Sažetak
Hrvatski medijski prostor vrlo je složeno područje u kojemu se isprepliću interesi vlasnika medija, gospodarskih, političkih i inih subjekata, kao i konzumenata tih istih medija. Od uspostave neovisne Republike Hrvatske broj medijskih kuća značajno se povećao. Promjenom dotadašnjeg političkog sustava, otvorilo se veliko medijsko tržište na kojemu najveći udjeli pripadaju privatnim investitorima. Na hrvatskom tržištu tiskanih medija dogodila se bipolarizacija između Styrie AG i EPH (Europa Press Holding), koja je u 50 postotnom vlasništvu njemačke tvrtke WAZ. Najveća hrvatska medijska tvrtka EPH, uz ostala izdanja, izdaje troje dnevne novine Jutarnji list, Slobodnu Dalmaciju i Sportske novosti, dok Styria Medien AG, drugi najveći izdavač novina u Republici Hrvatskoj, na dnevnoj bazi izdaje Večernji list i 24 sata. Medijske su kuće, zbog izrazite konkurencije i borbe za čitateljima, rekonstruirale svoje programske sadržaje i, prema Stjepanu Maloviću, okrenule se senzacionalizmu i polutabloidnim sadržajima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bionda, Silvija
Medijska retorika u predizbornom razdoblju 2000. i 2009. godine: analiza izvještavanja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista, 2011., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Bionda, S. (2011) 'Medijska retorika u predizbornom razdoblju 2000. i 2009. godine: analiza izvještavanja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bionda, Silvija}, year = {2011}, pages = {102}, keywords = {mediji, retorika, izbori, dnevne novine}, title = {Medijska retorika u predizbornom razdoblju 2000. i 2009. godine: analiza izvje\v{s}tavanja Ve\v{c}ernjeg lista i Jutarnjeg lista}, keyword = {mediji, retorika, izbori, dnevne novine}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bionda, Silvija}, year = {2011}, pages = {102}, keywords = {media, rethorics, election, daily newspaper}, title = {The media rhetoric in the pre-election period of 2000 and 2009: analysis of reporting in Ve\v{c}ernji list and Jutarnji list}, keyword = {media, rethorics, election, daily newspaper}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font