Pregled bibliografske jedinice broj: 80670
Moderni kolaboracijski odnosi : informatizacija dobavnog lanca
Moderni kolaboracijski odnosi : informatizacija dobavnog lanca // II. znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova. Knj. II / Segetlija, Zdenko ; Maronić-Lamza, Maja (ur.).
Osijek, 2002. str. 91-105 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 80670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moderni kolaboracijski odnosi : informatizacija dobavnog lanca
(Modern Collaborative Relationships : The Supply-Chain)
Autori
Dunković, Dario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
II. znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova. Knj. II
/ Segetlija, Zdenko ; Maronić-Lamza, Maja - Osijek, 2002, 91-105
ISBN
953-6073-73-0
Skup
Znanstveni kolokvij "Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu" (2 ; 2002)
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 15.09.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
logistika; tržišne barijere; dobavni lanac; proces nabave
(business logistics; market barriers; supply-chain; procurement)
Sažetak
Dobavljači različitih tipova resursa, sada i vrlo važnih outsourcing resursa, sve se više direktno uključuju u logistički lanaci sudjeluju u logističkom menadžmentu. Koncepcija dobavnog lanca koja nasljeđuje tradicionalnu koncepciju poslovne logistike promatra se kao hipotetički lanac procesa u kojem svaka karika može biti potencijalni objekt kolaboracije, a temelji se na Internet B2B e - commerce koncepciji. Na promjene u logistici kritični utjecaj ima razvoj brzih Internetskih servisa koji omogućuju susretanje ponude i potražnje u jednoj virtualnoj točki uklanjanjem tradicionalne tržišne barijere transparentnošću. Informacijska tehnologija je ojačala integraciju tržišnih procesa poslovnih partnera te ono udružuju svoje strategijske, operativne i tržišne napore u fleksibilne kolaboracijske odnose kako bi kroz njih zajedno ostvarili konkurentsku razinu dodane vrijednosti. Zbog odlučujućeg značaja alokacije i kvalifikacije dobavljača za konkurentnost proizvoda i za sklapanje kolaboracijskih odnosa s njima, povećava se i značenje procesa nabave za ukupnu uspješnost poduzeća. Osim toga rastu i udjeli troškova nabave u cijeni proizvoda. Zbog toga se traži povišenje uspješnosti toga procesa na temelju daljnjeg segmentiranja aktivnosti unutar njega.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA