Pregled bibliografske jedinice broj: 80669
Logistički menadžment u malim tvrtkama
Logistički menadžment u malim tvrtkama // II. znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek, 2002. str. 37-46 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 80669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Logistički menadžment u malim tvrtkama
(Logistics management in small firms)
Autori
Horvat, Đuro
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
II. znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik
/ Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja - Osijek, 2002, 37-46
Skup
Znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu (2 ; 2002)
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 11.10.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
informacija; logistika; logistički koncept; logistički menadžment; optimalizacija logističkog sustava; mala tvrtka; umrežavanje; dodana vrijednost
(information; logistics; logistics concept; logistics management; optimizing the logistics system; small firm; networking; added value)
Sažetak
Analizirajući ulogu malih tvrtki u gospodarskom kruženju, njihov razvoj, socijalni značaj i ostale odrednice koje pridonose važnosti malih tvrtki, zaključili smo da rast i razvoj malih tvrtki nosi sa sobom i potrebu stalne izobrazbe menadžmenta, ukoliko žele zadržati konkurentnost na tržištu. Menadžment je proces koji timski djelotvorno ostvaruje ciljeve, tj. nastoji osigurati što racionalniju uporabu raspoloživih resursa, kako bi ostvario što veće poslovno - financijske rezultate sa što manje ulaganja, odnosno što veći output uz što manji input. Tvoreći na taj način doprinos svijesti o kvalitetnim poslovnim potezima, od kojih se očekuje opći pozitivan učinak, nameće se nužnost sistematiziranja čitavog niza pojmova i podataka koji obuhvaćaju problematiku oko implementiranja procesa upravljanja logistikom kao jednim od temeljnih upravljačkih instrumenata uspješnog poslovanja malih tvrtki. Potreba za proširenjem logističkih znanja i informacija postaje još izraženija svakog trenutka kada poslovanje premaši granicu dodatnog obujma, jer tada postojeći sustav više ne zadovoljava i pribjegava se implementaciji novoga s ciljem optimalizacije poslovanja male tvrtke. Prema tome, male tvrtke moraju imati otvorenu i flaksibilnu strukturu kako bi se što efikasnije umrežile unutar logističkog lanca. Povezivanje dobavljača, proizvođača, distributera i kupaca odnosno potrošača bitno je za strategiju plasiranja novih proizvoda kao važnog principa nove ekonomije. Logističko umrežavanje je jedno od izvorišta nove dodane vrijednosti i predmet je djelovanja menadžmenta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija