Pregled bibliografske jedinice broj: 806526
Aktivno učenje u umjetničkom području razredne nastave
Aktivno učenje u umjetničkom području razredne nastave, 2017. (ostalo).
CROSBI ID: 806526 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aktivno učenje u umjetničkom području razredne nastave
(Active learning in the artistic area of classroom teaching)
Autori
Šulentić Begić, Jasna
Izvornik
Vukovar, Petrijevci i Sarvaš
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2017
Ključne riječi
nastava glazbe ; glazbena sposobnost ; glazbene igre ; razredna nastava
(music lessons ; musical ability ; music games ; primary level education)
Sažetak
Predavanje "Glazbene sposobnosti učenika mlađe školske dobi" i radionica "Glazbene igre u primarnom obrazovanju" bile su namijenjene predstavnicima školskih stručnih vijeća učitelja razredne nastave s područja Osječko- baranjske i Vukovarsko-srijemske županije (Vukovar, 21.3.2016. ; voditeljica viša savjetnica Snježana Lustig, prof.), predstavnicima školskih stručnih vijeća učitelja razredne nastave s područja Osječko- baranjske, Virovitičko- podravske i Požeško- slavonske županije (Petrijevci, 22.3.2016. ; voditeljica viša savjetnica Mirela Skelac, prof.), učiteljima razredne nastave s područja Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske županije (Vukovar, 6.7.2016. ; voditeljica viša savjetnica Snježana Lustig, prof.) i predstavnicima školskih stručnih vijeća učitelja razredne nastave s područja Osječko- baranjske i Vukovarsko-srijemske županije (Sarvaš, 9.1.2017. ; voditeljica viša savjetnica Snježana Lustig, prof.). Učitelji su promišljali o glazbenim sposobnostima u kontekstu utjecaja naslijeđa i okoline, uočili važnost pravodobnog i pravilnog razvijanja glazbenih sposobnosti učenika, uvidjeli učinkovitost primjene glazbenih igara u nastavi te usvojili glazbene igre koje će moći primjenjivati u nastavi glazbe i neglazbenih predmeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)