Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 806375

Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju


Knego, Nikola
Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju // Suvremena trgovina, 41 (2016), 1; 18-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 806375 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju
(The impact of assortment of merchandise to B2C online sales)

Autori
Knego, Nikola

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 41 (2016), 1; 18-22

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
asortiman trgovačke robe; trgovina na malo; B2C online prodaja
(assortment of merchandise; retail trade; B2C retail sales)

Sažetak
U radu se istražuje utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju. Konstatira se da su različiti asortimani različito zastupljeni u e-prodaji te da postoje značajne razlike u zastupljenosti različitih asortimana trgovačke robe prema pojedinim zemljama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Knego (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knego, Nikola
Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju // Suvremena trgovina, 41 (2016), 1; 18-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Knego, N. (2016) Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju. Suvremena trgovina, 41 (1), 18-22.
@article{article, author = {Knego, Nikola}, year = {2016}, pages = {18-22}, keywords = {asortiman trgova\v{c}ke robe, trgovina na malo, B2C online prodaja}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {41}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Utjecaj asortimana trgova\v{c}ke robe na B2C online prodaju}, keyword = {asortiman trgova\v{c}ke robe, trgovina na malo, B2C online prodaja} }
@article{article, author = {Knego, Nikola}, year = {2016}, pages = {18-22}, keywords = {assortment of merchandise, retail trade, B2C retail sales}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {41}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {The impact of assortment of merchandise to B2C online sales}, keyword = {assortment of merchandise, retail trade, B2C retail sales} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font