Pregled bibliografske jedinice broj: 806375
Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju
Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju // Suvremena trgovina, 41 (2016), 1; 18-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 806375 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju
(The impact of assortment of merchandise to B2C online sales)
Autori
Knego, Nikola
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 41
(2016), 1;
18-22
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
asortiman trgovačke robe; trgovina na malo; B2C online prodaja
(assortment of merchandise; retail trade; B2C retail sales)
Sažetak
U radu se istražuje utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju. Konstatira se da su različiti asortimani različito zastupljeni u e-prodaji te da postoje značajne razlike u zastupljenosti različitih asortimana trgovačke robe prema pojedinim zemljama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija