Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 806327

Jezična kompetencija nakon završene srednje škole: raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.


Krampus, Vicko; Ramljak, Ozana
Jezična kompetencija nakon završene srednje škole: raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012. // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 16 (2014), 2; 579-590 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 806327 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezična kompetencija nakon završene srednje škole: raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.
(Language competence upon completion of high school: analysis and interpretation of results of initial test conducted among 1st year students of the school of economics as part of the Business croatian language course, 2011/2012)

Autori
Krampus, Vicko ; Ramljak, Ozana

Izvornik
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 16 (2014), 2; 579-590

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
hrvatski jezik ; inicijalni test ; interaktivna nastava ; pismenost
(Croatia ; initial test ; interactive teaching ; language competence)

Sažetak
U radu se raščlanjuju rezultati inicijalnoga testa, provedenoga među studentima prve godine ekonomskog usmjerenja visokoškolske ustanove u Zagrebu. Provjeravala se razina znanja iz standardnoga hrvatskog jezika koja su, prema programu, učenici trebali usvojiti do kraja srednjoškolskog obrazovanja. Test je proveden na početku svake godine u sklopu nastave Poslovnog hrvatskog jezika jer takvo testiranje odmah na početku rješava dvojbe o spremnosti studenata za praćenje nastave, smanjuje pojavu mogućih otpora u učenju i izbjegavanje rada, istodobno pojačavajući perzistentnost, motiviranost za rad i suradnju s predavačem. Cilj je bio propitati prosječnu razinu pismenosti kako bi se utvrdile jezične kompetencije studenata te odredila polazna platforma za izvođenje nastave. U radu je prikazan prvi dio istraživanja koje će obuhvatiti i raščlambu rezultata testiranja na završnim testovima, i to u studentskim grupama koje su izvodile nastavu, a uzimajući u obzir rezultate inicijalnih testova, i onih koje su nastavu izvodile prema planu koji nije uključio provjeru i djelomično prilagođavanje početnom znanju studenata, kako bi se provjerila svrha i učinak predtestiranja. Ključne riječi

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ozana Ramljak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krampus, Vicko; Ramljak, Ozana
Jezična kompetencija nakon završene srednje škole: raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012. // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 16 (2014), 2; 579-590 (recenziran, članak, stručni)
Krampus, V. & Ramljak, O. (2014) Jezična kompetencija nakon završene srednje škole: raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.. Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 16 (2), 579-590.
@article{article, author = {Krampus, Vicko and Ramljak, Ozana}, year = {2014}, pages = {579-590}, keywords = {hrvatski jezik, inicijalni test, interaktivna nastava, pismenost}, journal = {Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {16}, number = {2}, issn = {1848-5189}, title = {Jezi\v{c}na kompetencija nakon zavr\v{s}ene srednje \v{s}kole: ra\v{s}\v{c}lamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke \v{s}kole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.}, keyword = {hrvatski jezik, inicijalni test, interaktivna nastava, pismenost} }
@article{article, author = {Krampus, Vicko and Ramljak, Ozana}, year = {2014}, pages = {579-590}, keywords = {Croatia, initial test, interactive teaching, language competence}, journal = {Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {16}, number = {2}, issn = {1848-5189}, title = {Language competence upon completion of high school: analysis and interpretation of results of initial test conducted among 1st year students of the school of economics as part of the Business croatian language course, 2011/2012}, keyword = {Croatia, initial test, interactive teaching, language competence} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font