Pregled bibliografske jedinice broj: 806327
Jezična kompetencija nakon završene srednje škole: raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.
Jezična kompetencija nakon završene srednje škole: raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012. // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 16 (2014), 2; 579-590 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 806327 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezična kompetencija nakon završene srednje škole: raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.
(Language competence upon completion of high school: analysis and interpretation of results of initial test conducted among 1st year students of the school of economics as part of the Business croatian language course, 2011/2012)
Autori
Krampus, Vicko ; Ramljak, Ozana
Izvornik
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 16
(2014), 2;
579-590
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
hrvatski jezik ; inicijalni test ; interaktivna nastava ; pismenost
(Croatia ; initial test ; interactive teaching ; language competence)
Sažetak
U radu se raščlanjuju rezultati inicijalnoga testa, provedenoga među studentima prve godine ekonomskog usmjerenja visokoškolske ustanove u Zagrebu. Provjeravala se razina znanja iz standardnoga hrvatskog jezika koja su, prema programu, učenici trebali usvojiti do kraja srednjoškolskog obrazovanja. Test je proveden na početku svake godine u sklopu nastave Poslovnog hrvatskog jezika jer takvo testiranje odmah na početku rješava dvojbe o spremnosti studenata za praćenje nastave, smanjuje pojavu mogućih otpora u učenju i izbjegavanje rada, istodobno pojačavajući perzistentnost, motiviranost za rad i suradnju s predavačem. Cilj je bio propitati prosječnu razinu pismenosti kako bi se utvrdile jezične kompetencije studenata te odredila polazna platforma za izvođenje nastave. U radu je prikazan prvi dio istraživanja koje će obuhvatiti i raščlambu rezultata testiranja na završnim testovima, i to u studentskim grupama koje su izvodile nastavu, a uzimajući u obzir rezultate inicijalnih testova, i onih koje su nastavu izvodile prema planu koji nije uključio provjeru i djelomično prilagođavanje početnom znanju studenata, kako bi se provjerila svrha i učinak predtestiranja. Ključne riječi
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI