Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 806310

E-provjera znanja iz engleskog jezika struke kao čimbenik smanjenja stresa pri sumativnoj provjeri znanja


Polić, Tamara
e-provjera znanja iz engleskog jezika struke kao čimbenik smanjenja stresa pri sumativnoj provjeri znanja // Metodički obzori, 10/2 (2015), 22; 19-38 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 806310 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-provjera znanja iz engleskog jezika struke kao čimbenik smanjenja stresa pri sumativnoj provjeri znanja
(Improving the Quality of Assessment in English for Specific Purposes by Reducing Test Anxiety)

Autori
Polić, Tamara

Izvornik
Metodički obzori (1846-1484) 10/2 (2015), 22; 19-38

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
e-provjera znanja ; klasična provjera znanja ; ispitni stres ; engleski jezik struke ; visokoškolsko obrazovanje
(eAssessment ; English for Specific Purposes ; foreign language anxiety ; test anxiety ; higher education)

Sažetak
O institucionaliziranom učenju stranog jezika ne može se govoriti bez spominjanja afektivnih čimbenika, kao što je strah od stranog jezika koji je u negativnoj korelaciji s uspjehom u učenju. Pridoda li se k tome još i ispitni stres, razvidno je da studentima treba pomoći kako bi pri provjeri znanja, posebice sumativnoj provjeri znanja iz engleskog jezika struke, stres reducirali. Cilj je ovoga rada istražiti razinu ispitnog stresa kod studenata pri sumativnoj provjeri znanja na dvama kolokvijima iz engleskog jezika struke, od kojih se jedan polaže na klasičan način (papir + olovka), dok se na drugome, kod iste skupine studenata primjenjuje e-provjera znanja. Razina ispitnog stresa ustanovljava se putem dvaju upitnika. Statistička obrada podataka potvrđuje dvije hipoteze, odnosno dokazuje je da je ispitni stres manji pri e- provjeri znanja nego pri klasičnoj provjeri znanja, te da su rezultati ispita, odnosno uspjeh studenata, također bolji, dok je razina koncentracije ista pri obje metode provjere znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Tamara Polić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Polić, Tamara
e-provjera znanja iz engleskog jezika struke kao čimbenik smanjenja stresa pri sumativnoj provjeri znanja // Metodički obzori, 10/2 (2015), 22; 19-38 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Polić, T. (2015) e-provjera znanja iz engleskog jezika struke kao čimbenik smanjenja stresa pri sumativnoj provjeri znanja. Metodički obzori, 10/2 (22), 19-38.
@article{article, author = {Poli\'{c}, Tamara}, year = {2015}, pages = {19-38}, keywords = {e-provjera znanja, klasi\v{c}na provjera znanja, ispitni stres, engleski jezik struke, visoko\v{s}kolsko obrazovanje}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori}, volume = {10/2}, number = {22}, issn = {1846-1484}, title = {e-provjera znanja iz engleskog jezika struke kao \v{c}imbenik smanjenja stresa pri sumativnoj provjeri znanja}, keyword = {e-provjera znanja, klasi\v{c}na provjera znanja, ispitni stres, engleski jezik struke, visoko\v{s}kolsko obrazovanje} }
@article{article, author = {Poli\'{c}, Tamara}, year = {2015}, pages = {19-38}, keywords = {eAssessment, English for Specific Purposes, foreign language anxiety, test anxiety, higher education}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori}, volume = {10/2}, number = {22}, issn = {1846-1484}, title = {Improving the Quality of Assessment in English for Specific Purposes by Reducing Test Anxiety}, keyword = {eAssessment, English for Specific Purposes, foreign language anxiety, test anxiety, higher education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Language Teaching
  • Linguistics Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font