Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 806216

Anglizmi u hrvatskome poslovnom jeziku - tržništvo ili marketing


Jurič, Boris; Krampus, Vicko; Račić, Marta
Anglizmi u hrvatskome poslovnom jeziku - tržništvo ili marketing // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 4; 567-577 (međunarodna recenzija, ostalo, stručni)


CROSBI ID: 806216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Anglizmi u hrvatskome poslovnom jeziku - tržništvo ili marketing
(Anglicisms in Croatian business language - presentig, advertising and selling products or marketing)

Autori
Jurič, Boris ; Krampus, Vicko ; Račić, Marta

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 154 (2013), 4; 567-577

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, stručni

Ključne riječi
marketing – tržništvo ; marketinški nazivi ; posuđenice ; tuđice
(marketing - presenting ; advertising ; marketing names ; loanwords)

Sažetak
Tema ovoga rada je nazivoslovna i jezikoslovna analiza korpusa marketinškoga nazivlja koje je u uporabi prema Nastavnome planu i programu triju srodnih kolegija: Marketing, Promocija i Ponašanje potrošača na visokome poslovnom učilištu. Marketing kao područje poslovne ekonomije, koja počiva na tržišnoj razmjeni, raspolaže nazivljem čiju osnovu sačinjavaju riječi preuzete iz engleskoga jezika. Korpus za analizu sačinjavaju nazivi marketing, brand, event, billboard, targeting, makeover, copywriter, presscliping, sponzor, advertiser i drugi, koji su zastupljeni u marketinškoj literaturi potrebnoj za navedene kolegije. Autori su proveli istraživanje na uzorku od 150 studenata visokog poslovnog učilišta, kako bi ispitali sklonost uporabi hrvatskih inačica za već uvriježene engleske nazive. Pretpostavka je da će rezultati istraživanja koje su proveli na populaciji studenata koji pohađaju navedene kolegije, pokazati da uporaba marketinških naziva u njihovom izvornom obliku, dakle kao anglizama, daleko nadmašuje uporabu hrvatskih inačica u marketinškoj struci, premda isti slušaju kolegij Poslovni hrvatski jezik gdje ih se uči prihvaćanju hrvatskih inačica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Boris Jurič (autor)

Avatar Url Marta Račić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurič, Boris; Krampus, Vicko; Račić, Marta
Anglizmi u hrvatskome poslovnom jeziku - tržništvo ili marketing // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 4; 567-577 (međunarodna recenzija, ostalo, stručni)
Jurič, B., Krampus, V. & Račić, M. (2013) Anglizmi u hrvatskome poslovnom jeziku - tržništvo ili marketing. Napredak (Zagreb), 154 (4), 567-577.
@article{article, author = {Juri\v{c}, Boris and Krampus, Vicko and Ra\v{c}i\'{c}, Marta}, year = {2013}, pages = {567-577}, keywords = {marketing – tr\v{z}ni\v{s}tvo, marketin\v{s}ki nazivi, posu\djenice, tu\djice}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {154}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {Anglizmi u hrvatskome poslovnom jeziku - tr\v{z}ni\v{s}tvo ili marketing}, keyword = {marketing – tr\v{z}ni\v{s}tvo, marketin\v{s}ki nazivi, posu\djenice, tu\djice} }
@article{article, author = {Juri\v{c}, Boris and Krampus, Vicko and Ra\v{c}i\'{c}, Marta}, year = {2013}, pages = {567-577}, keywords = {marketing - presenting, advertising, marketing names, loanwords}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {154}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {Anglicisms in Croatian business language - presentig, advertising and selling products or marketing}, keyword = {marketing - presenting, advertising, marketing names, loanwords} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics & Language Behaviour Abstracts
  • Education Research Complete with Full Text (EBSCO)
  • Hrčak - Portal znanstvenih časopisa RH





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font