Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 80612

Trgovina na malo kao faktor razvoja turističke ponude


Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Trgovina na malo kao faktor razvoja turističke ponude // Sažeci V. znanstvenog i stručnog skup Hrvatski turizam : Novi turizam u Hrvatskoj / Bošković, Desimir ; Pančić Kombol, Tonka (ur.).
Rijeka, 2001. str. 18-19 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 80612 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Trgovina na malo kao faktor razvoja turističke ponude
(Retail Trade as a Factor of Tourist Offer Development)

Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Sažeci V. znanstvenog i stručnog skup Hrvatski turizam : Novi turizam u Hrvatskoj / Bošković, Desimir ; Pančić Kombol, Tonka - Rijeka, 2001, 18-19

Skup
Znanstveni i stručni skup Hrvatski turizam (5 ; 2001)

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2001. - 26.10.2001

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
maloprodaja; Republika hrvatska; kupovna snaga; turistička ponuda; internacionalizacija maloprodaje
(retailing; Republic of Croatia; purchasing power; tourist power; tourist supply; internationalization of retail trade)

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Avatar Url Maja Lamza-Maronić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Trgovina na malo kao faktor razvoja turističke ponude // Sažeci V. znanstvenog i stručnog skup Hrvatski turizam : Novi turizam u Hrvatskoj / Bošković, Desimir ; Pančić Kombol, Tonka (ur.).
Rijeka, 2001. str. 18-19 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Segetlija, Z. & Lamza-Maronić, M. (2001) Trgovina na malo kao faktor razvoja turističke ponude. U: Bošković, D. & Pančić Kombol, T. (ur.)Sažeci V. znanstvenog i stručnog skup Hrvatski turizam : Novi turizam u Hrvatskoj.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {2001}, pages = {18-19}, keywords = {maloprodaja, Republika hrvatska, kupovna snaga, turisti\v{c}ka ponuda, internacionalizacija maloprodaje}, title = {Trgovina na malo kao faktor razvoja turisti\v{c}ke ponude}, keyword = {maloprodaja, Republika hrvatska, kupovna snaga, turisti\v{c}ka ponuda, internacionalizacija maloprodaje}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {2001}, pages = {18-19}, keywords = {retailing, Republic of Croatia, purchasing power, tourist power, tourist supply, internationalization of retail trade}, title = {Retail Trade as a Factor of Tourist Offer Development}, keyword = {retailing, Republic of Croatia, purchasing power, tourist power, tourist supply, internationalization of retail trade}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font