Pregled bibliografske jedinice broj: 806091
Odnos novinara i PR agencija - sličnosti i različitosti profesija
Odnos novinara i PR agencija - sličnosti i različitosti profesija, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 806091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos novinara i PR agencija - sličnosti i različitosti profesija
(The relationship between journalists and PR agencies - the similarities and differences in professions)
Autori
Visković, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
55
Mentor
Labaš, Danijel
Ključne riječi
novinarstvo; PR. razlike; sličnosti
(journalism; PR; differences; similarities)
Sažetak
Novinari od PR stručnjaka očekuju da imaju razumijevanja za novinarski posao, te da s njima neprestano komuniciraju. Posao u odnosima s javnošću zahtijeva puno znanja i neprestano učenje. Da bi se mogle uspoređivati te dvije profesije, prvo moramo razjasniti njihove uloge, od njihovih početaka do današnjih dana. Obadvije profesije imaju svoja etička načela, principe i interese. Iako se ti interesi ne poklapaju uvijek, moguće je uz međusobno razumijevanje i kvalitetnu komunikaciju postići zadovoljavajuće rezultate za obadvije strane. Razlike i sličnosti tih profesija pokušat ćemo razjasniti kroz neke praktične primjere i razmišljanja stručnjaka iz tih profesija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti