Pregled bibliografske jedinice broj: 806085
Učenička percepcija korištenja medija u nastavi
Učenička percepcija korištenja medija u nastavi, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 806085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenička percepcija korištenja medija u nastavi
(Students' perception of the use of media in teaching)
Autori
Gotal, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
05.07
Godina
2013
Stranica
77
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Uldrijan, Ivan
Ključne riječi
mediji i nastava ; medijski odgoj ; medijska kompetencija ; medijska pedagogija ; novi mediji ; mediji i jezik
(media and teaching ; media education ; media competences ; media pedagogy ; new media ; media and language)
Sažetak
Učenička percepcija korištenja medija u nastavi tema je rada koji sadrži teorijski i istraživački dio. U teorijskome je dijelu izloženo o medijima u svakodnevnom životu te njihovim prednostima i nedostacima pri korištenju. Jedno se poglavlje bavi i medijima u nastavi kao nosiocima informacija koje se prenose učenicima. Poseban je naglasak u radu stavljen na nastavu hrvatskog jezika s pretpostavkom da se o medijima najviše uči upravo na tom nastavnom predmetu. U okviru razmišljanja o medijima i nastavi, nužno je istaknuti pojmove medijske pedagogije, odnosno medijske kompetencije, uz čije je stjecanje i znanje moguće uvelike smanjiti medijsku manipulaciju. Istraživački dio nastojao je ispitati percepciju učenika trećih razreda gimnazija iz užeg centra grada Zagreba po pitanju korištenja medija u nastavi. Većina ispitanika se slaže s tvrdnjom da se internet i računalna tehnologija više koriste za zabavu, nego za učenje. Istodobno, većina se ispitanika ne slaže s tvrdnjom da se mediji u nastavi vežu isključivo za nastavu hrvatskog jezika. Rezultati cjelokupnog istraživanja slijede u nastavku rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb