Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 806065

Franchising-jedna od mogućih strategija tržišnog ulaska tvrtki u trgovini na malo


Knego, Nikola
Franchising-jedna od mogućih strategija tržišnog ulaska tvrtki u trgovini na malo // Revija za pravo i ekonomiju, 1 (2000), 1; 35-51 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 806065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Franchising-jedna od mogućih strategija tržišnog ulaska tvrtki u trgovini na malo
(Franchising - one of the possible strategies of the market entry of the Companies in the retail business)

Autori
Knego, Nikola

Izvornik
Revija za pravo i ekonomiju (1512-6706) 1 (2000), 1; 35-51

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
franchising; tržišni ulazak; strategija; trgovina na malo; internacionalizacija
(franchising; market entry; strategy; retail trade; internationalization)

Sažetak
Rad istražuje franchising kao jednu od mogućih opcija tržišnog ulaska. Daju se usporedne karakteristike mogućih opcija tržišnog ulaska s naglaskom na franchisingu. Brojčano je potkrijepljen značaj različitih opcija tržišnog ulaska u pojedinim dekadama na prostorima razvijenih europskih zemalja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik

Profili:

Avatar Url Nikola Knego (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knego, Nikola
Franchising-jedna od mogućih strategija tržišnog ulaska tvrtki u trgovini na malo // Revija za pravo i ekonomiju, 1 (2000), 1; 35-51 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Knego, N. (2000) Franchising-jedna od mogućih strategija tržišnog ulaska tvrtki u trgovini na malo. Revija za pravo i ekonomiju, 1 (1), 35-51.
@article{article, author = {Knego, Nikola}, year = {2000}, pages = {35-51}, keywords = {franchising, tr\v{z}i\v{s}ni ulazak, strategija, trgovina na malo, internacionalizacija}, journal = {Revija za pravo i ekonomiju}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1512-6706}, title = {Franchising-jedna od mogu\'{c}ih strategija tr\v{z}i\v{s}nog ulaska tvrtki u trgovini na malo}, keyword = {franchising, tr\v{z}i\v{s}ni ulazak, strategija, trgovina na malo, internacionalizacija} }
@article{article, author = {Knego, Nikola}, year = {2000}, pages = {35-51}, keywords = {franchising, market entry, strategy, retail trade, internationalization}, journal = {Revija za pravo i ekonomiju}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1512-6706}, title = {Franchising - one of the possible strategies of the market entry of the Companies in the retail business}, keyword = {franchising, market entry, strategy, retail trade, internationalization} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font