Pregled bibliografske jedinice broj: 806065
Franchising-jedna od mogućih strategija tržišnog ulaska tvrtki u trgovini na malo
Franchising-jedna od mogućih strategija tržišnog ulaska tvrtki u trgovini na malo // Revija za pravo i ekonomiju, 1 (2000), 1; 35-51 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 806065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Franchising-jedna od mogućih strategija tržišnog ulaska tvrtki u trgovini na malo
(Franchising - one of the possible strategies of the market entry of the Companies in the retail business)
Autori
Knego, Nikola
Izvornik
Revija za pravo i ekonomiju (1512-6706) 1
(2000), 1;
35-51
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
franchising; tržišni ulazak; strategija; trgovina na malo; internacionalizacija
(franchising; market entry; strategy; retail trade; internationalization)
Sažetak
Rad istražuje franchising kao jednu od mogućih opcija tržišnog ulaska. Daju se usporedne karakteristike mogućih opcija tržišnog ulaska s naglaskom na franchisingu. Brojčano je potkrijepljen značaj različitih opcija tržišnog ulaska u pojedinim dekadama na prostorima razvijenih europskih zemalja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik
Profili:
Nikola Knego
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature