Pregled bibliografske jedinice broj: 806041
Izloženost mladih medijskim idealima ljepote i učinak intervencije medijske pismenosti na samopredodžbu vlastitog izgleda
Izloženost mladih medijskim idealima ljepote i učinak intervencije medijske pismenosti na samopredodžbu vlastitog izgleda, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 806041 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izloženost mladih medijskim idealima ljepote i učinak intervencije medijske pismenosti na samopredodžbu vlastitog izgleda
(Exposure of young people to media ideals of beauty and the impact of media literacy interventions on appearance self-perception)
Autori
Stipan, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
27.10
Godina
2015
Stranica
91
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Ciboci, Lana
Ključne riječi
utjecaj; izloženost; djeca; izgled; ljepota; mediji
(influence; exposure; children; looks; beauty; the media)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada jest izloženost mladih medijskim idealima ljepote i učinak intervencije medijske pismenosti na samopredodžbu vlastitog izgleda. U prvom dijelu rada prikazat će se način na koji mediji prezentiraju idealan tjelesni izgled i kakav utjecaj ima izloženost medijskim idealima ljepote na mlade. Drugi dio rada bavit će se temeljnim pojmovima vezanima uz samopredodžbu izgleda, teorijskim objašnjenjima utjecaja medija na samopredodžbu izgleda kod adolescenata, kao i rodnim razlikama u utjecaju medijskih ideala, te će se ukratko objasniti pozitivni utjecaji koje medijski prikazi potencijalno mogu imati na samopredodžbu vlastitog izgleda. Treći dio rada posvetit će se medijskoj pismenosti - ukratko će se objasniti teorijska polazišta, značaj kojeg medijska pismenost ima u obrazovanju mladih te cilj i način funkcioniranja intervencija medijske pismenosti, s posebnim naglaskom na intervencije u reguliranju nezadovoljstva vlastitim tijelom. Osim teorijskog dijela, rad sadrži i istraživački dio kojim će se nastojati utvrditi jesu li i koliko mladi izloženi medijskim idealima ljepote i može li intervencija medijske pismenosti utjecati na način na koji percipiraju vlastiti izgled.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija