Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 806039

Korištenje društvenih mreža u svrhu prodaje i promocije ekoloških proizvoda


Samardžija, Luka; Andrlić, Berislav
Korištenje društvenih mreža u svrhu prodaje i promocije ekoloških proizvoda // Proceedings of 51st Croatian and 11th International Symposium on Agriculture / Milan Pospišil, Ivan Vnučec (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 132-137 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 806039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje društvenih mreža u svrhu prodaje i promocije ekoloških proizvoda
(The use of social networks for the purpose of sale and promotion of organic products)

Autori
Samardžija, Luka ; Andrlić, Berislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Proceedings of 51st Croatian and 11th International Symposium on Agriculture / Milan Pospišil, Ivan Vnučec - Zagreb : Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016, 132-137

ISBN
978-953-7878-50-4

Skup
51st Croatian and 11th International Symposium on Agriculture

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 15.02.2016. - 18.02.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
društvene mreže; ekološka poljoprivreda; promocija; prodaja
(social networks; organic farming; promotion; sales)

Sažetak
Temeljna svrha promocije je da informira kupce, da ih usmjeri, odnosno da utječe na kupovne odluke kupaca (Deže i surad. 2008). Korištenje društvenih mreža kao komunikacijskog alata u svakodnevnim poslovnim djelatnostima postala je uvriježena pojava. Istraživanjem smo ustanovili da je korištenost društvenih mreža zastupljena nadpolovično te da postoji namjera ispitanika da se taj udio još i više poveća. Trenutno gospodarstvenici koriste društvene mreže kako bi lakše došli do novih kupaca, povratnih informacija, educirali tržište, a tek na posljednjem mjestu prodali proizvode. Ovim radom uspjeli smo opravdati pretpostavku kako postoji svijest proizvođača i trgovaca ekološki certificiranih proizvoda o važnosti korištenja društvenih mreža u njihovim naporima za što uspješnijim tržišnim poslovanjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Samardžija, Luka; Andrlić, Berislav
Korištenje društvenih mreža u svrhu prodaje i promocije ekoloških proizvoda // Proceedings of 51st Croatian and 11th International Symposium on Agriculture / Milan Pospišil, Ivan Vnučec (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 132-137 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Samardžija, L. & Andrlić, B. (2016) Korištenje društvenih mreža u svrhu prodaje i promocije ekoloških proizvoda. U: Milan Pospišil, I. (ur.)Proceedings of 51st Croatian and 11th International Symposium on Agriculture.
@article{article, author = {Samard\v{z}ija, Luka and Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {Milan Pospi\v{s}il, I.}, year = {2016}, pages = {132-137}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, ekolo\v{s}ka poljoprivreda, promocija, prodaja}, isbn = {978-953-7878-50-4}, title = {Kori\v{s}tenje dru\v{s}tvenih mre\v{z}a u svrhu prodaje i promocije ekolo\v{s}kih proizvoda}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, ekolo\v{s}ka poljoprivreda, promocija, prodaja}, publisher = {Agronomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Samard\v{z}ija, Luka and Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {Milan Pospi\v{s}il, I.}, year = {2016}, pages = {132-137}, keywords = {social networks, organic farming, promotion, sales}, isbn = {978-953-7878-50-4}, title = {The use of social networks for the purpose of sale and promotion of organic products}, keyword = {social networks, organic farming, promotion, sales}, publisher = {Agronomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font