Pregled bibliografske jedinice broj: 806039
Korištenje društvenih mreža u svrhu prodaje i promocije ekoloških proizvoda
Korištenje društvenih mreža u svrhu prodaje i promocije ekoloških proizvoda // Proceedings of 51st Croatian and 11th International Symposium on Agriculture / Milan Pospišil, Ivan Vnučec (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 132-137 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 806039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje društvenih mreža u svrhu prodaje i promocije ekoloških proizvoda
(The use of social networks for the purpose of sale and promotion of organic products)
Autori
Samardžija, Luka ; Andrlić, Berislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Proceedings of 51st Croatian and 11th International Symposium on Agriculture
/ Milan Pospišil, Ivan Vnučec - Zagreb : Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016, 132-137
ISBN
978-953-7878-50-4
Skup
51st Croatian and 11th International Symposium on Agriculture
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 15.02.2016. - 18.02.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
društvene mreže; ekološka poljoprivreda; promocija; prodaja
(social networks; organic farming; promotion; sales)
Sažetak
Temeljna svrha promocije je da informira kupce, da ih usmjeri, odnosno da utječe na kupovne odluke kupaca (Deže i surad. 2008). Korištenje društvenih mreža kao komunikacijskog alata u svakodnevnim poslovnim djelatnostima postala je uvriježena pojava. Istraživanjem smo ustanovili da je korištenost društvenih mreža zastupljena nadpolovično te da postoji namjera ispitanika da se taj udio još i više poveća. Trenutno gospodarstvenici koriste društvene mreže kako bi lakše došli do novih kupaca, povratnih informacija, educirali tržište, a tek na posljednjem mjestu prodali proizvode. Ovim radom uspjeli smo opravdati pretpostavku kako postoji svijest proizvođača i trgovaca ekološki certificiranih proizvoda o važnosti korištenja društvenih mreža u njihovim naporima za što uspješnijim tržišnim poslovanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija