Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 806035

Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu


Sedlar, Monika
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 806035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu
(The influence of advertisements as media content on children)

Autori
Sedlar, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
22.07

Godina
2015

Stranica
82

Mentor
Labaš, Danijel

Ključne riječi
masovni mediji; djeca; reklame; oglašavanje; utjecaj
(mass media; children; commercial; advertising; influence)

Sažetak
U današnje vrijeme svjedoci smo snažne ekspanzije medijskih sadržaja u kvantitativnom smislu. Mediji su sastavni dio naših života i to u svim životnim razdobljima, uključujući i najraniju dob. Svijet djece i mladeži ispunjen je medijima, od onih starijih, poput slikovnica, do novih dominantnih, poput računalnih igara, interneta, televizije ili filma. Iako život u medijskom društvu ima mnogo pozitivnih posljedica, sa sobom donosi i brojne probleme i negativne posljedice, posebice zbog slobodnog i nezaustavljivog širenja informacija. Razvoj medija čini sve značajnijim pitanja vezana uz utjecaj medija na korisnike medijskih sadržaja, a osobito djecu, kao najosjetljiviji dio populacije. Budući da medije djeca danas koriste od najranije dobi, postavlja se pitanje o ulozi medija u njihovom životu. Cilj je ovog rada utvrditi utjecaj masovnih medija, a posebice reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade. U tu ćemo svrhu provesti i anketno istraživanje među učenicima sedmih razreda osnovnih škola te ćemo rezultate analizirati i protumačiti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sedlar, Monika
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Sedlar, M. (2015) 'Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sedlar, Monika}, year = {2015}, pages = {82}, keywords = {masovni mediji, djeca, reklame, ogla\v{s}avanje, utjecaj}, title = {Utjecaj reklama kao medijskog sadr\v{z}aja na djecu}, keyword = {masovni mediji, djeca, reklame, ogla\v{s}avanje, utjecaj}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sedlar, Monika}, year = {2015}, pages = {82}, keywords = {mass media, children, commercial, advertising, influence}, title = {The influence of advertisements as media content on children}, keyword = {mass media, children, commercial, advertising, influence}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font