Pregled bibliografske jedinice broj: 806035
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 806035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu
(The influence of advertisements as media content on children)
Autori
Sedlar, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
22.07
Godina
2015
Stranica
82
Mentor
Labaš, Danijel
Ključne riječi
masovni mediji; djeca; reklame; oglašavanje; utjecaj
(mass media; children; commercial; advertising; influence)
Sažetak
U današnje vrijeme svjedoci smo snažne ekspanzije medijskih sadržaja u kvantitativnom smislu. Mediji su sastavni dio naših života i to u svim životnim razdobljima, uključujući i najraniju dob. Svijet djece i mladeži ispunjen je medijima, od onih starijih, poput slikovnica, do novih dominantnih, poput računalnih igara, interneta, televizije ili filma. Iako život u medijskom društvu ima mnogo pozitivnih posljedica, sa sobom donosi i brojne probleme i negativne posljedice, posebice zbog slobodnog i nezaustavljivog širenja informacija. Razvoj medija čini sve značajnijim pitanja vezana uz utjecaj medija na korisnike medijskih sadržaja, a osobito djecu, kao najosjetljiviji dio populacije. Budući da medije djeca danas koriste od najranije dobi, postavlja se pitanje o ulozi medija u njihovom životu. Cilj je ovog rada utvrditi utjecaj masovnih medija, a posebice reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade. U tu ćemo svrhu provesti i anketno istraživanje među učenicima sedmih razreda osnovnih škola te ćemo rezultate analizirati i protumačiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija