Pregled bibliografske jedinice broj: 805959
Analiza korporativne komunikacije INA d.d.
Analiza korporativne komunikacije INA d.d., 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 805959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza korporativne komunikacije INA d.d.
(Analysis of corporate communications of INA d.d.)
Autori
Stišćak, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
09.06
Godina
2015
Stranica
56
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Milas, Zdeslav
Ključne riječi
korporativne komunikacije; odnosi s javnošću; INA d.d.; organizacijska struktura; dionici; tržišna komunikacija; interna komunikacija; odnosi s investitorima; korporativna reputacija; korporativne publikacije
(corporate communication; public relations; organization structure; INA d.d.; stakeholders; organization structure; market communication; internal communication; investor relations; corporate reputation; corporate publications)
Sažetak
Rad se bavi defniranjem korporativnih komunikacija te istovremeno analizom kako korporativne komunikacije funkcioniraju u praksi na primjeru naftne kompanije INA d.d. Korporativna komunikacija obuhvaća cjelokupnu komunikaciju neke organizacije, a sektor korporativnih komunikacija svojim položajem u organizacijskoj strukturi te funkcijama i zadaćama upravlja komunikacijom sa svim dionicima kako bi ona postala što uspješnija i učinkovitija. Korporativne komunikacije obuhvaćaju internu komunikaciju, korporativne odnose s javnošću, tržišnu komunikaciju te odnose s investitorima. Danas je od značajne važnosti za svaku organizaciju i neizostavan je element za uspješno poslovanje. Kao važan aspekt tržišne komunikacije, pojavljuju se korporativne publikacije (Godišnja izvješća, Izvješća o održivom razvoju) koje su danas i zakonski propisane, a pridonose transparentnosti poslovanja i učinkovitoj komunikaciji na tržištu. Korporativne komunikacije su većim dijelom zaslužne za to kako će i po čemu organizacija biti prepoznata od strane svojih javnosti, a time i za izgradnju korporativne reputacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti