Pregled bibliografske jedinice broj: 805932
Navike djece na internetu: potreba medijskog odgoja
Navike djece na internetu: potreba medijskog odgoja, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 805932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Navike djece na internetu: potreba medijskog odgoja
(The habits of children on the Internet: the need for media education)
Autori
Blažina, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
22.07
Godina
2015
Stranica
64
Mentor
Labaš, Danijel
Ključne riječi
mediji; djeca i mediji; djeca i internet; medijska pismenost; medijski odgoj; Hrvatska
(media; children and media; children and the Internet; media literacy; media education; Croatia)
Sažetak
Medijska pismenost pojam je prisutan u obrazovnom sustavu mnogih europskih i svjetskih zemalja već nekoliko desetljeća, ali u Hrvatskoj još uvijek je nedovoljno prihvaćen i shvaćen. Unatoč brojnim istraživanjima i naporima stručnjaka koji dokazuju relevantnost i potrebu provođenja medijskog odgoja u Hrvatskoj, još uvijek nema većih pomaka. No, zahvaljujući UNESCO-u. koji je među prvima prepoznao važnost medijskog obrazovanja u svijetu, u sklopu programa Media and Information Literacy potiče se medijska pismenost na globalnoj razini. Glavni problemi hrvatskog obrazovnog sustava su nedovoljno obrazovan kadar učitelja koji bi trebali prenositi znanje o medijima, nepostojanje adekvatne literature te neažuriranje školskog kurikuluma. Ovaj se rad bavi odnosom djece i medija, točnije, djece i interneta. Poznato je da djeca provode sve više vremena uz nove medije, a da nisu upućeni u prednosti i nedostatke virtualnog svijeta. U radu donosimo istraživanje o navikama djece na internetu na uzorku djece od 8 do 10 godina, kakvo do sada prema našim spoznajama nije provedeno u Hrvatskoj. Među ostalim, ispitali smo koliko vremena djeca provode na internetu ; u koje svrhe koriste internet ; daju li im roditelji smjernice za ponašanje na internetu ; imaju li iskustva s neprimjerenim sadržajima na internetu ; žele li učiti više o medijima, te pokušali odgovoriti i na druga slična pitanja povezana s medijskom pismenošću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija