Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 805713

Procjena samoefikasnosti poučavanja Prirode i društva studenata budućih učitelja primarnoga obrazovanja


Škugor, Alma
Procjena samoefikasnosti poučavanja Prirode i društva studenata budućih učitelja primarnoga obrazovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 621-640 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 805713 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjena samoefikasnosti poučavanja Prirode i društva studenata budućih učitelja primarnoga obrazovanja
(Primary education students assessment of self- efficacy in teaching Science and Society)

Autori
Škugor, Alma

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64 (2015), 4; 621-640

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
metodika prirode i društva ; očekivani ishod poučavanja ; samoefikasnost poučavanja ; studenti učiteljskih studija
(didactics of science and society ; primary education students ; expected outcome of teaching ; teaching self-efficacy)

Sažetak
Procjena samoefikasnosti poučavanja važan je preduvjet pripreme studenata budućih učitelja za rad zbog povezanosti s očekivanim ishodom poučavanja. Stoga je cilj provedenoga istraživanja bio utvrditi procjenu samoefikasnosti poučavanja Prirode i društva kod studenata 2. i 5. godine učiteljskih studija (N=535) iz četiriju regionalnih centara Republike Hrvatske. Rezultati upućuju na zaključak da se studenti procjenjuju kao vrlo samoefikasni u poučavanju Prirode i društva te da imaju visoka očekivanja ishoda poučavanja Prirode i društva. Studenti vjeruju kako samoefikasniji učitelji, te učitelji s višim očekivanim ishodima poučavanja utječu na rezultate učenika. Ako je učitelj efikasan u poučavanju Prirode i društva, i očekivani ishod poučavanja bit će bolji i obrnuto. Ako se analizira procjena samoefikasnosti studenata s obzirom na godinu studija, tada se može zaključiti da se studenti 5. godine procjenjuju samoefikasniji, što se i očekivalo, ali da se studenti ne razlikuju u procjeni očekivanih ishoda poučavanja Prirode i društva, nego obje skupine studenata imaju visoka očekivanja ishoda poučavanja. Studentima je potrebno osigurati zadržavanje razvijene samoefikasnosti poučavanja Prirode i društva te njezin prijenos u buduću učiteljsku praksu, a pripravnicima i učiteljima omogućiti organizirani sustav potpore različitim oblicima cjeloživotnoga učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Alma Škugor (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Škugor, Alma
Procjena samoefikasnosti poučavanja Prirode i društva studenata budućih učitelja primarnoga obrazovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 621-640 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Škugor, A. (2015) Procjena samoefikasnosti poučavanja Prirode i društva studenata budućih učitelja primarnoga obrazovanja. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (4), 621-640.
@article{article, author = {\v{S}kugor, Alma}, year = {2015}, pages = {621-640}, keywords = {metodika prirode i dru\v{s}tva, o\v{c}ekivani ishod pou\v{c}avanja, samoefikasnost pou\v{c}avanja, studenti u\v{c}iteljskih studija}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Procjena samoefikasnosti pou\v{c}avanja Prirode i dru\v{s}tva studenata budu\'{c}ih u\v{c}itelja primarnoga obrazovanja}, keyword = {metodika prirode i dru\v{s}tva, o\v{c}ekivani ishod pou\v{c}avanja, samoefikasnost pou\v{c}avanja, studenti u\v{c}iteljskih studija} }
@article{article, author = {\v{S}kugor, Alma}, year = {2015}, pages = {621-640}, keywords = {didactics of science and society, primary education students, expected outcome of teaching, teaching self-efficacy}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Primary education students assessment of self- efficacy in teaching Science and Society}, keyword = {didactics of science and society, primary education students, expected outcome of teaching, teaching self-efficacy} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • Proquest, Preiodical Acquisitions





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font