Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 805560

Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima


Čuljak, Iva
Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 805560 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima
(The relation of image and text in advertisements in Croatian and German magazines)

Autori
Čuljak, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2015

Stranica
68

Mentor
Labaš, Danijel

Neposredni voditelj
Miškulin Saletović, Lucia

Ključne riječi
reklame u tisku; odnosi slike i teksta; funkcionalna klasifikacija slika; kontrastivna analiza; hrvatski; njemački
(print advertisement; text-image relationship; functional classification of images; contrastive analysis; Croatian; German)

Sažetak
Primarni je cilj reklama pobuditi želju primatelja i potaknuti ga na kupnju reklamiranog proizvoda. U tome značajnu ulogu igra suodnos slike i teksta. U središtu zanimanja ovoga rada odnos je slike i teksta u reklamama za različite vrste proizvoda u tisku, odnosno u hrvatskim i njemačkim časopisima. Na korpusu od pedeset reklama za četiri vrste proizvoda (prehrambeni proizvodi, lijekovi bez recepta, parfemi i satovi) provedena je analiza suodnosa slike i teksta. Ciljevi su istraživanja bili utvrditi odnos slike i teksta u reklamama za različite vrste proizvoda, utvrditi povezanost funkcije slike i odnosa slike i teksta te utvrditi postoje li razlike u odnosu slike i teksta u hrvatskom i njemačkom korpusu. Rezultati provedene analize pokazali su da je odnos slike i teksta u velikoj mjeri uvjetovan vrstom proizvoda te da postoji povezanost između funkcije slike te odnosa slike i teksta. Nadalje, kontrativna je analiza pokazala i postojanje određenih razlika u odnosu slike i teksta u hrvatskim i njemačkim reklamama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lucia Miškulin Saletović (mentor)

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čuljak, Iva
Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Čuljak, I. (2015) 'Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}uljak, Iva}, year = {2015}, pages = {68}, keywords = {reklame u tisku, odnosi slike i teksta, funkcionalna klasifikacija slika, kontrastivna analiza, hrvatski, njema\v{c}ki}, title = {Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njema\v{c}kim \v{c}asopisima}, keyword = {reklame u tisku, odnosi slike i teksta, funkcionalna klasifikacija slika, kontrastivna analiza, hrvatski, njema\v{c}ki}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}uljak, Iva}, year = {2015}, pages = {68}, keywords = {print advertisement, text-image relationship, functional classification of images, contrastive analysis, Croatian, German}, title = {The relation of image and text in advertisements in Croatian and German magazines}, keyword = {print advertisement, text-image relationship, functional classification of images, contrastive analysis, Croatian, German}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font