Pregled bibliografske jedinice broj: 805499
Marketing malih i srednjih poduzeća
Marketing malih i srednjih poduzeća. Zagreb: Školska knjiga, 2016 (monografija)
CROSBI ID: 805499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing malih i srednjih poduzeća
(Marketing for Small and Medium Sized Enterprises)
Autori
Renko, Nataša ; Brečić Ružica
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2016
Stranica
326
ISBN
978-953-0-30283-5
Ključne riječi
marketing ; mala i srednja poduzeća ; poduzetnici
(marketing ; small and medium sized enterprises ; entrepreneurs)
Sažetak
Osnovni je cilj ove knjige pružiti specifična znanja iz marketinga koja će se moći primjenjivati u poslovnoj praksi malog i srednjeg poduzetništva. Nedovoljna znanja iz marketinga, a posebice slaba primjena marketinških načela u malom i srednjem poduzetništvu pokazali su se ključnim čimbenikom neuspjeha malih i srednjih poduzetnika. Kako bi se nužna teorijska znanja mogla primijeniti, u knjizi su prikazani mnogobrojni primjeri iz poslovne prakse, uglavnom iz Hrvatske, pripremljeni posebno kako bi se iznijela stvarna marketinška praksa u malom i srednjem poduzetništvu iz koje bi čitatelj stekao važna dodatna praktična znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb