Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 805394

Medijska kultura u hrvatskim srednjim školama - analiza čitanki iz hrvatskoga jezika


Čirjak, Kristina
Medijska kultura u hrvatskim srednjim školama - analiza čitanki iz hrvatskoga jezika, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 805394 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijska kultura u hrvatskim srednjim školama - analiza čitanki iz hrvatskoga jezika
(Media culture in Croatian high schools - analysis of textbooks in the Croatian language)

Autori
Čirjak, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2015

Stranica
66

Mentor
Labaš, Danijel

Neposredni voditelj
Ciboci, Lana

Ključne riječi
medijska pismenost; medijski odgoj; djeca; srednja škola; čitanke hrvatskog jezika
(media literacy; media education; children; high school; books; Croatian language)

Sažetak
Živimo u medijskom svijetu u kojem su mediji naizostavan dio naših života. Oni nas informiraju, zabavljaju, oblikuju ljestvicu vrednota, utječu na naše raspoloženje, mišljenje i stavove. Upravo je zato važno naučiti kako se odnositi prema medijima i kako ih korisiti. Korisnicima je potrebna pomoć u savladavanju određenih znanja, vještina i kompetencija koje će im omogućiti da se odupru negativnim medijskim učincima. Zato je nužna medijska pismenost. Uzme li se u obzir sve veći broj literature, skupova i radionica posvećenih toj temi, možemo reći da je Hrvatska prepoznala važnost medijske pismenosti, a sve se više govori i o potrebi implementacije i uvođenja medijskog odgoja u obrazovni sustav. Zasad su mediji u Hrvatskoj u obrazovni sustav integrirani kroz medijsku kulturu koja je jedna od predmetnih sastavnica hrvatskog jezika. No, samim nastavnicima nedostaje adekvatnih znanja o medijima kao i literature. Poduka o medijima uglavnom se svodi na čitanke iz hrvatskog jezika. Koliko je prostora posvećeno sadržajima o medijima, kojim je medijima posvećeno najviše prostora, potiču li nastavne jedinice o medijima učenike na kritičko razmišljanje i stvaranje medijskih sadržaja te govori li se u čitankama o medijskom nasilju i štetnim medijskim utjecajima samo su neka od pitanja koja su analizirana u ovome radu. Metodom analize sadržaja u radu su analizirane nastavne jedinice o medijskoj kulturi u čitankama hrvatskog jezika od prvog do četvrtog razreda gimnazije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čirjak, Kristina
Medijska kultura u hrvatskim srednjim školama - analiza čitanki iz hrvatskoga jezika, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Čirjak, K. (2015) 'Medijska kultura u hrvatskim srednjim školama - analiza čitanki iz hrvatskoga jezika', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}irjak, Kristina}, year = {2015}, pages = {66}, keywords = {medijska pismenost, medijski odgoj, djeca, srednja \v{s}kola, \v{c}itanke hrvatskog jezika}, title = {Medijska kultura u hrvatskim srednjim \v{s}kolama - analiza \v{c}itanki iz hrvatskoga jezika}, keyword = {medijska pismenost, medijski odgoj, djeca, srednja \v{s}kola, \v{c}itanke hrvatskog jezika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}irjak, Kristina}, year = {2015}, pages = {66}, keywords = {media literacy, media education, children, high school, books, Croatian language}, title = {Media culture in Croatian high schools - analysis of textbooks in the Croatian language}, keyword = {media literacy, media education, children, high school, books, Croatian language}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font