Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 805361

Prikriveno oglašavanje u hrvatskim ženskim časopisima: studija slučaja Cosmpolitana i Grazije


Paić, Andrea
Prikriveno oglašavanje u hrvatskim ženskim časopisima: studija slučaja Cosmpolitana i Grazije, 2014., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 805361 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikriveno oglašavanje u hrvatskim ženskim časopisima: studija slučaja Cosmpolitana i Grazije
(Disguised advertising in Croatian woman's magazines:case study of Cosmopolitan and Grazia)

Autori
Paić, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
19.02

Godina
2014

Stranica
82

Mentor
Labaš, Danijel

Ključne riječi
prikriveno oglašavanje; etika; manipulacija; Cosmopolitan; Grazia
(disguised advertising; ethics; manipulation; Cosmopolitan; Grazia)

Sažetak
Mediji su prijenosnici različitih poruka informativnog i zabavnog sadržaja, a među njima se nalaze i promidžbene poruke. Sami oglašivački sadržaji, kao i novinarski, međusobno se upotpunjuju, no oglašivački sadržaji nisu uvijek unutar zakonskih okvira ; u tim slučajevima dolazi do pojave prikrivenih reklama koje podsvjesno utječu na korisnika informacija. Mediji se često služe manipulacijom publike kako bi ju "natjerali" na kupovinu i korištenje proizvoda i usluge koja se reklamira. Pretpostavka je da takav način oglašavanja uvelike utječe na korisnike informacija. Ovaj diplomski rad bavi se pitanjem manipulacije oglašavanja u obliku prikrivenog oglašavanja i etičkim pitanjima oglašavanja u novinarstvu. Prvi dio rada temelji se na teorijskim postavkama oglašavanja i prikrivenog oglašavanja, naposljetku i samoj etičnosti. Drugi dio posvećen je istraživanju u čijem je provođenju naglasak stavljen na pojavu prikrivenog oglašavanja u novinskim prilozima. Prikazani su rezultati dobiveni analizom sadržaja dvaju ženskih časopisa - Cosmopolitana i Grazije, a provedena je i anketa (kao pomoćno istraživanje) kako bismo ispitali percepciju javnosti o prikrivenom oglašavanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Paić, Andrea
Prikriveno oglašavanje u hrvatskim ženskim časopisima: studija slučaja Cosmpolitana i Grazije, 2014., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Paić, A. (2014) 'Prikriveno oglašavanje u hrvatskim ženskim časopisima: studija slučaja Cosmpolitana i Grazije', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pai\'{c}, Andrea}, year = {2014}, pages = {82}, keywords = {prikriveno ogla\v{s}avanje, etika, manipulacija, Cosmopolitan, Grazia}, title = {Prikriveno ogla\v{s}avanje u hrvatskim \v{z}enskim \v{c}asopisima: studija slu\v{c}aja Cosmpolitana i Grazije}, keyword = {prikriveno ogla\v{s}avanje, etika, manipulacija, Cosmopolitan, Grazia}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pai\'{c}, Andrea}, year = {2014}, pages = {82}, keywords = {disguised advertising, ethics, manipulation, Cosmopolitan, Grazia}, title = {Disguised advertising in Croatian woman's magazines:case study of Cosmopolitan and Grazia}, keyword = {disguised advertising, ethics, manipulation, Cosmopolitan, Grazia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font