Pregled bibliografske jedinice broj: 805306
Neka ključna obilježja strategije franchisinga u maloprodajnoj industriji
Neka ključna obilježja strategije franchisinga u maloprodajnoj industriji // Revija za pravo i ekonomiju- Review for law & economics, 8 (2007), 2; 163-180 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 805306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neka ključna obilježja strategije franchisinga u maloprodajnoj industriji
(Some key features of franchising strategy in retail industry)
Autori
Knego, Nikola ; Matulović, Katica
Izvornik
Revija za pravo i ekonomiju- Review for law & economics (1512-6706) 8
(2007), 2;
163-180
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
franchising; strategija; trgovina; internacionalizacija poslovanja; tržište
(franchising; strategy; trade; internationalization of business; market)
Sažetak
Najvažnija odluka koju poduzetnik treba donijeti je način izlaska na inozemno tržište. Strategija koju će poduzetnik upotrijebiti ovisi o mnogo različitih čimbenika i uvjeta na tržištu. Izlazak na inozemna tržišta prvenstveno mora biti usklađen sa strateškim ciljevima poduzeća. Rad istražuje franchising kao profitabilan i racionalan sustav distribucije trgovačke robe i organiziranja trgovine kao uslužne djelatnosti. Riječ je o jednom od ekspanzivnijih oblika poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature