Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 805306

Neka ključna obilježja strategije franchisinga u maloprodajnoj industriji


Knego, Nikola; Matulović, Katica
Neka ključna obilježja strategije franchisinga u maloprodajnoj industriji // Revija za pravo i ekonomiju- Review for law & economics, 8 (2007), 2; 163-180 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 805306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neka ključna obilježja strategije franchisinga u maloprodajnoj industriji
(Some key features of franchising strategy in retail industry)

Autori
Knego, Nikola ; Matulović, Katica

Izvornik
Revija za pravo i ekonomiju- Review for law & economics (1512-6706) 8 (2007), 2; 163-180

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
franchising; strategija; trgovina; internacionalizacija poslovanja; tržište
(franchising; strategy; trade; internationalization of business; market)

Sažetak
Najvažnija odluka koju poduzetnik treba donijeti je način izlaska na inozemno tržište. Strategija koju će poduzetnik upotrijebiti ovisi o mnogo različitih čimbenika i uvjeta na tržištu. Izlazak na inozemna tržišta prvenstveno mora biti usklađen sa strateškim ciljevima poduzeća. Rad istražuje franchising kao profitabilan i racionalan sustav distribucije trgovačke robe i organiziranja trgovine kao uslužne djelatnosti. Riječ je o jednom od ekspanzivnijih oblika poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Knego (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knego, Nikola; Matulović, Katica
Neka ključna obilježja strategije franchisinga u maloprodajnoj industriji // Revija za pravo i ekonomiju- Review for law & economics, 8 (2007), 2; 163-180 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Knego, N. & Matulović, K. (2007) Neka ključna obilježja strategije franchisinga u maloprodajnoj industriji. Revija za pravo i ekonomiju- Review for law & economics, 8 (2), 163-180.
@article{article, author = {Knego, Nikola and Matulovi\'{c}, Katica}, year = {2007}, pages = {163-180}, keywords = {franchising, strategija, trgovina, internacionalizacija poslovanja, tr\v{z}i\v{s}te}, journal = {Revija za pravo i ekonomiju- Review for law and economics}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1512-6706}, title = {Neka klju\v{c}na obilje\v{z}ja strategije franchisinga u maloprodajnoj industriji}, keyword = {franchising, strategija, trgovina, internacionalizacija poslovanja, tr\v{z}i\v{s}te} }
@article{article, author = {Knego, Nikola and Matulovi\'{c}, Katica}, year = {2007}, pages = {163-180}, keywords = {franchising, strategy, trade, internationalization of business, market}, journal = {Revija za pravo i ekonomiju- Review for law and economics}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1512-6706}, title = {Some key features of franchising strategy in retail industry}, keyword = {franchising, strategy, trade, internationalization of business, market} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font