Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 805180

Značenje visokoškolskoga geografskoga obrazovanja i metodička pripremljenost studenata za nastavnički rad


Brkić-Vejmelka, Jadranka
Značenje visokoškolskoga geografskoga obrazovanja i metodička pripremljenost studenata za nastavnički rad // Geoadria, 10 (2005), 1; 105-113 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 805180 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značenje visokoškolskoga geografskoga obrazovanja i metodička pripremljenost studenata za nastavnički rad
(The Importance of Geographical Education and Training at Universities and Methodological Background for Teaching Work)

Autori
Brkić-Vejmelka, Jadranka

Izvornik
Geoadria (1331-2294) 10 (2005), 1; 105-113

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
metodika ; nastavnik ; pedagoška kompetencija ; anketa ; stav
(methodics ; teacher ; pedagogic competence ; survey ; attitude)

Sažetak
U članku se analizira značenje obrazovanja budućih nastavnika geografije i to na primjeru Odjela za geografiju Sveučilišta u Zadru. U središnjem dijelu rada obrađene su ankete provedene na Odjelu, među studentima svih studijskih godina, a odnose se na izbor studija, stavove studenata prema budućem poslu, posebice prema nastavničkom pozivu, te na ocjenu pripremljenosti za nastavnički posao. Drugi dio ankete, provedene među studentima završne godine, imao je svrhu utvrditi stavove o nastavničkom pozivu poslije odslušanih kolegija pedagoške grupe predmeta te poslije radnog boravka (hospitacija) u školi. Treći se dio odnosi na istraživanje provedeno među mentorima u školama – vježbaonicama, koji su procjenjivali važnost pojedinih kolegija za buduće nastavničko zvanje te ocijenili rad studenata u školi.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Geografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Jadranka Brkić-Vejmelka (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Brkić-Vejmelka, Jadranka
Značenje visokoškolskoga geografskoga obrazovanja i metodička pripremljenost studenata za nastavnički rad // Geoadria, 10 (2005), 1; 105-113 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Brkić-Vejmelka, J. (2005) Značenje visokoškolskoga geografskoga obrazovanja i metodička pripremljenost studenata za nastavnički rad. Geoadria, 10 (1), 105-113.
@article{article, author = {Brki\'{c}-Vejmelka, Jadranka}, year = {2005}, pages = {105-113}, keywords = {metodika, nastavnik, pedago\v{s}ka kompetencija, anketa, stav}, journal = {Geoadria}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1331-2294}, title = {Zna\v{c}enje visoko\v{s}kolskoga geografskoga obrazovanja i metodi\v{c}ka pripremljenost studenata za nastavni\v{c}ki rad}, keyword = {metodika, nastavnik, pedago\v{s}ka kompetencija, anketa, stav} }
@article{article, author = {Brki\'{c}-Vejmelka, Jadranka}, year = {2005}, pages = {105-113}, keywords = {methodics, teacher, pedagogic competence, survey, attitude}, journal = {Geoadria}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1331-2294}, title = {The Importance of Geographical Education and Training at Universities and Methodological Background for Teaching Work}, keyword = {methodics, teacher, pedagogic competence, survey, attitude} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • GEOREF
  • Current Geographical Publications
  • Environmental Sciences
  • GEOBASE (TM)
  • GeoArchive Aquatic Science & Fisheries Abstracts
  • ProQuest
  • EBSCO
  • DOAJ





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font