Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 805128

Utjecaj strateškog udruživanja na uspješnost poslovanja malih i obiteljskih hotela


Vlahov, Antonio
Utjecaj strateškog udruživanja na uspješnost poslovanja malih i obiteljskih hotela, 2013., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 805128 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj strateškog udruživanja na uspješnost poslovanja malih i obiteljskih hotela
(The Influence of Strategic Alliances on Business Performance in Small and Family Hotels)

Autori
Vlahov, Antonio

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.07

Godina
2013

Stranica
352

Mentor
Čavlek, Nevenka

Ključne riječi
malo i obiteljsko hotelijerstvo; strateško udruživanje; uspješnost poslovanja; konkurentnost; Hrvatska
(small and family hotel management; strategic alliances; business efficiency; competitiveness; Croatia)

Sažetak
U situaciji kada velike hotelske grupacije svake godine postaju sve veće, nameće se pitanje položaja i konkurentnosti malih hotela. Stalne promjene na strani turističke potražnje, pružaju priliku i opstanak MiOH-a na turističkom tržištu. Zahvaljujući karakteristikama poslovanja koje omogućuju izrazitu fleksibilnost u prilagodbi promjenjivim tržišnim trendovima uz izrazitu mogućnost diferencijacije te posebno mogućnost personaliziranog odnosa s gostom, MiOH mogu najbolje odgovoriti potrebama suvremenih turista. U istraživanju se polazi od analize konkurentskog položaja MiOH-a u Hrvatskoj u odnosu na odabrana tradicionalna europska turistička tržišta s posebnim naglaskom na istraživanje modela strateškog udruživanja hotela i uspješnost njihovog poslovanja. Upravo kod MiOH-a mogu se na pravi način uvidjeti prednosti udruživanja u svrhu povećanja uspješnosti poslovanja i konkurentskog položaja na turističkom tržištu. Provedenim istraživanjem je dokazano da na ovom segmentu ponude može počivati održivi razvoj koji je preduvjet opstojnosti hrvatskog turizma. Suvremeni turist traži nove te već provjerene, ali inovirane proizvode i usluge koji se razvijaju u skladu s ekološkim načelima razvoja. Istraživanjem su utvrđena obilježja poslovanja MiOH-a prema ključnim proizvodima, djelatnicima hotela, korištenju tehnoloških sustava, važnosti pojedinih kanala prodaje, strukturi prihoda, motivima ulaska u djelatnost, motivima priključenja u strateška udruženja te ocjeni komponenata kvalitete života poduzetnika u malom i obiteljskom hotelijerstvu. Znanstveni doprinos rada ogleda se u kritičkoj analizi strukture hotelske industrije te položaja i uloge MiOH-a u okviru sustava turizma, utvrđivanju parametara uspješnosti poslovanja te definiranju indeksa koji omogućava kontinuirano praćenje uspješnosti poslovanja MiOH-a i objedinjavanje svih relevantnih pokazatelja u jedinstvenu programsku bazu, kao i kreiranoj matrici međuovisnosti strateškog udruživanja i uspješnosti poslovanja MiOH-a temeljenih na čimbenicima konkurentnosti te ključnim skupinama pokazatelja uspješnosti poslovanja. Doprinos empirijskog dijela istraživanja razvidan je i u utvrđivanju ključnih pokazatelja uspješnosti poslovanja MiOH-a u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nevenka Čavlek (mentor)

Avatar Url Antonio Vlahov (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vlahov, Antonio
Utjecaj strateškog udruživanja na uspješnost poslovanja malih i obiteljskih hotela, 2013., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
Vlahov, A. (2013) 'Utjecaj strateškog udruživanja na uspješnost poslovanja malih i obiteljskih hotela', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vlahov, Antonio}, year = {2013}, pages = {352}, keywords = {malo i obiteljsko hotelijerstvo, strate\v{s}ko udru\v{z}ivanje, uspje\v{s}nost poslovanja, konkurentnost, Hrvatska}, title = {Utjecaj strate\v{s}kog udru\v{z}ivanja na uspje\v{s}nost poslovanja malih i obiteljskih hotela}, keyword = {malo i obiteljsko hotelijerstvo, strate\v{s}ko udru\v{z}ivanje, uspje\v{s}nost poslovanja, konkurentnost, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vlahov, Antonio}, year = {2013}, pages = {352}, keywords = {small and family hotel management, strategic alliances, business efficiency, competitiveness, Croatia}, title = {The Influence of Strategic Alliances on Business Performance in Small and Family Hotels}, keyword = {small and family hotel management, strategic alliances, business efficiency, competitiveness, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font