Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 805124

Povijest promidžbenih poruka i kampanja s analizom kroz semiotičku prizmu


Radusin, Alina
Povijest promidžbenih poruka i kampanja s analizom kroz semiotičku prizmu, 2014., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 805124 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povijest promidžbenih poruka i kampanja s analizom kroz semiotičku prizmu
(The history of advertising messages and campaigns with the analysis through the semiotic prism)

Autori
Radusin, Alina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2014

Stranica
41

Mentor
Labaš, Danijel

Ključne riječi
promidžbene poruke; televizijske reklame; semiotika
(commercials; TV commercials; semiotics)

Sažetak
Ovaj diplomski rad analizira neke od najutjecajnijih promidžbenih poruka i kampanja 20. i 21. stoljeća. Analiza počinje poviješću i razvojem marketinga, promidžbenih poruka i ideja. Cjelokupna analiza odabranih jedinica provlači se i kroz semiotičku prizmu. Odabrano je sedam različitih promidžbenih spotova za sedam različitih proizvoda i različitih brendova. Analiza spota provedena je prema unaprijed definiranim kategorijama u nekoliko skupina. Kategorizacija počinje činjenicama o reklami, određivanjem ciljane skupine, a zatim detaljnijom analizom svake pojedine reklame kroz određivanje dobi i spola modela u spotu te kategorizacijom analiziranog proizvoda. U televizijskim spotovima namijenjenim promidžbi nekog proizvoda ili usluge koriste se razne metode privlačenja pozornosti potrošača, pa su analizirani u odnosu na zastupljenost bilo koje od tih metoda. Posljednja skupina za kategorizaciju odnosi se na kvalitativnu analizu semiotičke pozadine svakog pojedinog spota te određivanje povijesnoga, društvenoga konteksta i podrijetla ideje za samu promidžbenu poruku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radusin, Alina
Povijest promidžbenih poruka i kampanja s analizom kroz semiotičku prizmu, 2014., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Radusin, A. (2014) 'Povijest promidžbenih poruka i kampanja s analizom kroz semiotičku prizmu', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Radusin, Alina}, year = {2014}, pages = {41}, keywords = {promid\v{z}bene poruke, televizijske reklame, semiotika}, title = {Povijest promid\v{z}benih poruka i kampanja s analizom kroz semioti\v{c}ku prizmu}, keyword = {promid\v{z}bene poruke, televizijske reklame, semiotika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Radusin, Alina}, year = {2014}, pages = {41}, keywords = {commercials, TV commercials, semiotics}, title = {The history of advertising messages and campaigns with the analysis through the semiotic prism}, keyword = {commercials, TV commercials, semiotics}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font