Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 80511

Elektronička maoprodaja i promjene distribucijske strukture


Segetlija, Zdenko
Elektronička maoprodaja i promjene distribucijske strukture // Suvremena poslovna logistika / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 65-85 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 80511 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Elektronička maoprodaja i promjene distribucijske strukture
(Electronic Retailing and the Changes of Structure of Distribution)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Suvremena poslovna logistika / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002, 65-85

Skup
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu, II. znanstveni kolokvij

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 11.10.2002

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
e-business; e-commerce; e-retailing; distribucija; kanal distibucije; tržišni posrednik
(e-business; e-commerce; e-retailing; distribution; distributin channel; market agent)

Sažetak
Pojavom elektroničke maloprodaje mijenja se vertikalna struktura distribucije, budući da se njome mogu baviti ne samo dosadašnji maloprodavači nego i proizvođači te novi posrednici koji se uključuju između maloprodajnih poduzeća i kupaca. Ulaskom proizvođača u područje elektroničke maloprodaje nastaje tzv. disintermedijacija, a ulaskom novih posrednika razvija se tzv. reintermedijacija. Razvojem elektroničke maloprodaje mijenja se i horizontalna struktura distribucije te se razvijaju tzv. multikanalni sustavi marketinga. Zbog drukčijega načina izbora maloprodavača od strane potrošača mijenja se i stvaranje tzv. vrijednosnih lanaca. Nove strukture omogućuju i zahtijevaju mnogo viši stupanj tržišne transparentnosti, neovisnosti o lokaciji, reduciranje i premiještanje prodajnih površina stacionarne maloprodaje, promjene u profiliranju potrebnih kadrova, promjene u strukturi prometa, proširenje prodajnih područja maloprodavača itd. Zbog svega toga elektronička maloprodaja predstavlja veliki izazov ne samo za hrvatske maloprodavače, nego i za hrvatske proizvođače, pa i za nove poduzetnike - nova posrednička uslužna poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Elektronička maoprodaja i promjene distribucijske strukture // Suvremena poslovna logistika / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 65-85 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Segetlija, Z. (2002) Elektronička maoprodaja i promjene distribucijske strukture. U: Segetlija, Z. & Lamza-Maronić, M. (ur.)Suvremena poslovna logistika.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2002}, pages = {65-85}, keywords = {e-business, e-commerce, e-retailing, distribucija, kanal distibucije, tr\v{z}i\v{s}ni posrednik}, title = {Elektroni\v{c}ka maoprodaja i promjene distribucijske strukture}, keyword = {e-business, e-commerce, e-retailing, distribucija, kanal distibucije, tr\v{z}i\v{s}ni posrednik}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2002}, pages = {65-85}, keywords = {e-business, e-commerce, e-retailing, distribution, distributin channel, market agent}, title = {Electronic Retailing and the Changes of Structure of Distribution}, keyword = {e-business, e-commerce, e-retailing, distribution, distributin channel, market agent}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font